Ne nyt on makuasioita mutta näin toimisin itse jos olisi aikaa ja rahaa
1: Kärjetön sytytys pitää olla.
Katkojankärkien ja kulahtaneen jakajan akselin kanssa on aina kusessa.
2:Ruisku kone.
Juuttuva kurkkuisten kanssa on aina kusessa.
3:Ohjaustehostin
Ilman joutuu häpeemään parkkipaikalla jos ei ole patti jätkä kun veivaa Saappia ruutuun.
Mitä enemmän on herkkuja sitä enemmän toisealta pitää olla valmis hämmästelemään
tekniikkaa.
Kaikki yllä mainitut kun vääntää toisinpäin niin keskiverto simpansikin saa Saappin
käymään ja kukkumaan
Jos alle 250.000 veivatun sattuu saaman ja koppa on hyvä niin se on kai aika se ja sama
minkä ottaa.
Ruoste vauriot on ihan samat mallista riippumatta ja ajo kilometreistä riippumatta.
Mulkuinta hitsattavaa on alatukivarsien kotelo mihin katsastus mies aina vanhaan
Saappiin tutustuessaan keskittyy. Eli jos ei omista hitsaus vehkeitä ja joutuu
viemään kaverille niin huomaa nopeasti että ei ole enään kavereita