Jussi kirjoitti:
Layout on tosiaan "erilainen"... en osaa tai halua edes arvailla mistä syystä tuollaiseen on päädytty. Kannattaisi kuitenkin pitää mielessä että vaikka olettekin villejä ja vapaita moderoimattomia anarkisteja niin layoutille ja väritykselle on olemassa tietyt vakiintuneet tavat, jotka eivät ole syntyneet aivan turhaan.
Suosittelen hakemaan valmiin kunnollisen templaten laudalle. Näissä jutuissa päädytään yleensä aina "kesällä kerkee, talvella ei tarkene ja syksyllä on suuret sateet"-dilemmaan... älkää nyt päätykö siihen ennen kuin edes olette kunnolla aloittaneet.
jos nyt teen vertailun molempien etusivulla esiintyvistä kategorioista, niin
ugsaabistit:
Yleistä
Saab Helpdesk
POMMI-verkosto (tiepalvelu saabisteille)
Projektin tynkää (kuvia kiitos)
Tuning
On Topic
Ostaa, myy tai vaihtaa. Rahaa ei kannata kaihtaa.
Rengas- ja vanneväännöt
SSK:
Ylläpito tiedottaa
Mallikohtainen forum
Yleistä
Vain jäsenille
Saab markkinat
Muut markkinat
muutoinkin lähes samat nappulat löytyy molemmista laudoista. mielestäni kolkin ohjaamokin eroaa enemmän femman vastaavasta kuin nämä kaksi lautaa.
kävitkö jo koittamassa tuota "official blue" väritystä?
siitä en tosin ole kuullut, että kaikkien foorumien väritysten ja leiskojen pitäisi jostain syystä olla samanlaiset. ei ainakaan minun pääsääntöisesti käyttämäni neljä foorumia ole samanlaisia värityksen, layoutin tai kaikkien nappuloidenkaan suhteen.
Jussi kirjoitti:
Niin, mutta silti mesoatte kaiken tiedon ja osaamisen muuttaneen täältä panaanilaudalle. Toistaiseksi väitteen todenperäisyydestä ei ole minkäänlaista osoitusta...
no nyt ei tule mieleen montaakaan avointa esitettyä kysymystä. joten kai sinne jotain tietoakin on eksynyt..
Jussi kirjoitti:
Aika harvoin olen tosin neuvoja tälläkään laudalta kysellyt... lähinnähän tätäkin tulee luettua siksi että osaa ennakoida mistä pommi seuraavaksi porsii... hypoidiöljyn käryistä tumputusta perinjuurin tylsistä käyttöautoista ei oikein aikuisella iällä jaksa... museoautot ja todelliset harrastekappaleet on sitten oma juttunsa
en nyt tehnyt sen suurempaa hakua mitä femmastasi on porsinut, mutta PA-pumppu, Garrett, asentoanturi ja DI-kasetti siitä porsii takuulla jossain vaiheessa. Tosimiehillä kahdesta viimeksimainitusta on varakappaleet aina mukana ja jos ei ole tai se muuten porsii tien päälle, niin tuo POMMI-verkosto on toiminut melko hyvin tähän mennessä. Omalla kohdalla jopa niin nopeasti, etten olisi edes naapurissa olleeseen merkkiliikkeeseen ehtinyt, kun DI-kassu oli jo vaihdettu ja TECKIkin jo pistokkeessa käytetty.
Mitähän muuta meiltä puuttuu?
(edit: TECKI = Tech2)