tevisu kirjoitti:Jos ketään kiinnostaa, niin 70 000 huolto Lahdessa (9-3, vm.-01)....
- ilman pesunestettä, ilman raitisilmasuodatinta
+ tulpat ylimääräisenä työnä
+ turvavyön merkkiäänen ohjelmointi pois
Maksoi yhteensä: 214,30 eeroa
öljy 48,05 e
öljynsuod. 10,98 e
suod.jätemaksu 1,80 e
tiiviste 1,42 e
jarruneste 10,24 e
tulpat (BCPR6ES) 26,68 e
työ 110,70
Joo, kysyin aikoinaan vanhatien Laakkoselta huoltohinnat ja muistaakseni oli 3v sitten:
- pienempi huolto 1200mk
- suurempi huolto 1700mk
Hyvä tietää että ne saa sen "pimpom" äänen pois
Keijo-klubi #1860, Maja kesät Mäntsälässä ja talvet Lahdessa.
Renauly Megane 1.5 dci, Renault Scenic, Opel Frontera, Suzuki Iso-rosvo Naked, Hayabussi.
TuuSaR kirjoitti:Pimpelipom eikös täällä pidetä turvavöitä kiinni
Pidetään pidetään, 100%: sti, sitä joka aamusta pimpelipompelii ei vaan jaksais kuunnella kun mulla on tapana hypätä autoon, käynnistää se, laittaa puhelin telineeseen, ja sitten vyö kiinni eli se pimputtaa sen 10-15sek ja ihan turhaan.
Ja systeemihän ainakin mulla on sellanen että vaikka ei vyötä kiinnittäs ollenkaan se pimputus loppuu sen 10-15sek päästä.
Keijo-klubi #1860, Maja kesät Mäntsälässä ja talvet Lahdessa.
Renauly Megane 1.5 dci, Renault Scenic, Opel Frontera, Suzuki Iso-rosvo Naked, Hayabussi.
Ja millähän sais NG-satkun G-voimavarottimen pois Aina kun tulee kurviin vähänkään kovempaa, kuuluu toi yleisvaroitus "pimpelipom". Ilmeisesti öljypaineesta tms varottelee Voi olla et joutuu ottaa johdot pois et menee sit kaikki kerralla pimeeksi.
Oisko sulla se öljynpaineanturi menossa. Mulla se vaihdettiin jossain vaiheessa. Aluksi toisaan valo vilkahteli ja kuului pimpom. Ostin uuden öljynpaineropun, mutta vika tuntui hävinneen joten jätin vaihdattamatta. Tarkemman tarkastelun jälkeen anturi olikin pimahtanut kokonaan kun ei edes käynnistettäessä valo tullut päälle. Vaihdon jälkeen ei enää pimputellut missään vaiheessa.
9-5 2.3t -00 US specs BP Steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
- Shell Helix Ultra 5W-40 4l: 61,20e
.....
Yhteensä 196,36e. Osistahan saa klubialea, joten hinnat ovat alennusten kanssa. Ale 5...15% osista riippuen, esim. öljyistä on vähennetty 15%.
.
Siis 61,20€ Helix ultra 5W-40 neljän litran kannusta ja tuossa jo 15% ale? On kate kohdallaan, paikalliset putiikit ainakin täällä päin pyytää 25-30€ tuosta 4l tonkasta (28,90€ näytti olevan pullon kyljessä kun kävin tarkistamassa, ostettu vajaa pari kk sitten).
-Ville
-Sähkövatkain model Y -24
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
- Shell Helix Ultra 5W-40 4l: 61,20e
.....
Yhteensä 196,36e. Osistahan saa klubialea, joten hinnat ovat alennusten kanssa. Ale 5...15% osista riippuen, esim. öljyistä on vähennetty 15%.
.
Siis 61,20€ Helix ultra 5W-40 neljän litran kannusta ja tuossa jo 15% ale? On kate kohdallaan, paikalliset putiikit ainakin täällä päin pyytää 25-30€ tuosta 4l tonkasta (28,90€ näytti olevan pullon kyljessä kun kävin tarkistamassa, ostettu vajaa pari kk sitten).
Öljyn hintoja täs minäkin ihmetelly ja pähkäilly et miten merkkikorjaamot löytää noin älyttömän hintasia öljyjä...
Oisin kuvitellu että öljyn litrahinta ois PALJON halvempi kun sen ottaa semmosessa 200 litran tynnyrissä kun 50 kappaleessa 4 litrasia muovipäniköitä ... Mutta opinpas taas jotain uutta.
EDIT: ... niin onhan minun kyl se "ekomaksukin" otettava huomioon ennekun liiemmälti mussutan...
Näin on juu, litrahintana kuitissa 18e ennen 15% alea!
Kannattaa viedä omat öljyt jos haluaa säästää. En muista, paljonko öljyjen hinta oli Vantaalla Metro-Autossa jossa edellinen huolto, mutta samassa haarukassa pyöri hinta sielläkin.
E: Mittatikussa on öljyä muovimötikän ylälaitaan, joten todellinen määrä saattaa olla hieman ylikin 4l. Kallista on silti. Ei jätemaksukaan selitä moista hintaa millään, katteet lienevät kovat.
Oli: OG9-3 2.0t 2003 On: 9-3 SS TTiD Aero A6 2008, JC Stage1 + EGR Off (mittarissa noin 190tkm) Muuta: Kiina TECH2