tuossa jutussa eräs kuski harmitteli testin loppumista 100 000km:n kohdalla juuri kun rata kävi tutuksi....
Mikä ennätys on kyseessä??
Mä löysin omista muistiinpanoista maininnan tuosta uudemmasta testistä
Saab 900 Talladega Challenge 20/96
Lehtee ei taida tähän hätään löytyy...
Saab 900 Talladega Challenge 20/96
Lehtee ei taida tähän hätään löytyy...
Teemu paimiosta
#1266,
Teemun edelliset avot
Muut menopelit
Opel Corsa-e 2023
Opel Corsa S 1.4T 2019
Projektina 900S 1992
#1266,
Teemun edelliset avot
Muut menopelit
Opel Corsa-e 2023
Opel Corsa S 1.4T 2019
Projektina 900S 1992
-
2,3T sport
- "Viggen"
- Viestit: 653
- Liittynyt: Ke Elo 27, 2003 21:59
- Paikkakunta: E-suomi
- Viesti:
Jep lehti on 20/96.
Kun mulla ei ole skanneria niin otin valokuvan jokaisesta sivusta.
Ei nyt ihan samaa tasoa noiden Myrkyn pistämien -86 sivujen kanssa, mutta täysin lukukelpoisia ja kuvistakin saa selvää.
Kellä olisi innostusta laittaa ne yleisesti näytille jos pistän kuvat tulemaan sähköpostilla??
Suht tilaa vieviä valokuviksi n.2Mt / kpl (6kuvaa) ja pakkaamisessakin pitäisi katsoa ettei luettavuus kärsi liikaa.
Varmaan pisin yksittäinen artikkeli mitä TM on Saabeista kirjoittanut. Yksi viihdyttävimmistä ainakin
Kun mulla ei ole skanneria niin otin valokuvan jokaisesta sivusta.
Ei nyt ihan samaa tasoa noiden Myrkyn pistämien -86 sivujen kanssa, mutta täysin lukukelpoisia ja kuvistakin saa selvää.
Kellä olisi innostusta laittaa ne yleisesti näytille jos pistän kuvat tulemaan sähköpostilla??
Suht tilaa vieviä valokuviksi n.2Mt / kpl (6kuvaa) ja pakkaamisessakin pitäisi katsoa ettei luettavuus kärsi liikaa.
Varmaan pisin yksittäinen artikkeli mitä TM on Saabeista kirjoittanut. Yksi viihdyttävimmistä ainakin
-
2,3T sport
- "Viggen"
- Viestit: 653
- Liittynyt: Ke Elo 27, 2003 21:59
- Paikkakunta: E-suomi
- Viesti:
Jos AC saa noista kuvista riittävän hyvin selvää, niin sitten ne ilmestyvät näkyviin tännekkin...
On pakko todeta tosta ysitonnisen kuvasta Sivu 1 , että on helppo uskoa takakontin sisältävän riittävästi varaosia. 1,5G:n alaspäin vaikuttava voima yhdessä lisäpainon kanssa näkyy perän roikkumisena...
EDIT. nyt kun vähän pitempää kuvaa tuijottelin niin kyllä se ulkokurvin eturengaskin kuormaa ottaa vastaan ihan kiitettävästi
On pakko todeta tosta ysitonnisen kuvasta Sivu 1 , että on helppo uskoa takakontin sisältävän riittävästi varaosia. 1,5G:n alaspäin vaikuttava voima yhdessä lisäpainon kanssa näkyy perän roikkumisena...
EDIT. nyt kun vähän pitempää kuvaa tuijottelin niin kyllä se ulkokurvin eturengaskin kuormaa ottaa vastaan ihan kiitettävästi
-
2,3T sport
- "Viggen"
- Viestit: 653
- Liittynyt: Ke Elo 27, 2003 21:59
- Paikkakunta: E-suomi
- Viesti:
Siitä huulilasin FIA:aan vetoamisesta.
Sivulta 2 ( http://ac.gentoo.fi/talladega/Talladega_sivu2.JPG )
-Ennätyskoetta valvoneet kansainvälisen autourheilun kattojärjestön FIA:n edustajat määräsivät turvallisuussyistä jäljellä olleen Turbon seisomaan ja odottamaan sään selkenemistä
Tuo ottamieni kuvien koko on tosiaan aika suuri, mutta antaa edellytykset suurentaa tekstiä riittävästi jotta lukeminen onnistuu.
Ei muuten ole kauheen helppoa kuvata lehteä ilman että salama, varjot, valojen heijastuminen jne. pilaa luettavuuden
Sivulta 2 ( http://ac.gentoo.fi/talladega/Talladega_sivu2.JPG )
-Ennätyskoetta valvoneet kansainvälisen autourheilun kattojärjestön FIA:n edustajat määräsivät turvallisuussyistä jäljellä olleen Turbon seisomaan ja odottamaan sään selkenemistä
Tuo ottamieni kuvien koko on tosiaan aika suuri, mutta antaa edellytykset suurentaa tekstiä riittävästi jotta lukeminen onnistuu.
Ei muuten ole kauheen helppoa kuvata lehteä ilman että salama, varjot, valojen heijastuminen jne. pilaa luettavuuden
No niin. Palaute mennyt perille tuulilasin toimitukseen.
Viime viikolla siellä luki Saab Talladegassa artikkelin kohdalla, että saabin testejä ei valvottu millään tavalla kun taas mazdan testejä valvoi FIA.
Nyt siellä lukee:
"Mazdan ja Saabin ennätystestin välillä on luultavasti ollut joitakin eroja, vaikka molempien tekemiä testejä valvottiim. Mazdan tekemisiä seurasi tarkoin Saksan moottoriurheiluliiton edustaja. Testin haluttiin tehdä FIA:n sääntöjä noudatetaan. Samaan pyrittiin myös Saabin ennätyskokeessa, jossa FIA:n edustajana oli USA:n NASCAR sekä vuonna 1986 että 1993. NASCAR oli myös valitsemassa tuotantolinjalta autoja, joilla kokeet tehtiin."

Viime viikolla siellä luki Saab Talladegassa artikkelin kohdalla, että saabin testejä ei valvottu millään tavalla kun taas mazdan testejä valvoi FIA.
Nyt siellä lukee:
"Mazdan ja Saabin ennätystestin välillä on luultavasti ollut joitakin eroja, vaikka molempien tekemiä testejä valvottiim. Mazdan tekemisiä seurasi tarkoin Saksan moottoriurheiluliiton edustaja. Testin haluttiin tehdä FIA:n sääntöjä noudatetaan. Samaan pyrittiin myös Saabin ennätyskokeessa, jossa FIA:n edustajana oli USA:n NASCAR sekä vuonna 1986 että 1993. NASCAR oli myös valitsemassa tuotantolinjalta autoja, joilla kokeet tehtiin."
-
2,3T sport
- "Viggen"
- Viestit: 653
- Liittynyt: Ke Elo 27, 2003 21:59
- Paikkakunta: E-suomi
- Viesti:
Jos toi makstan ennätys on FIA:n levittämää niin onko kukaan törmännyt linkkiin josta voisi lukea FIA:n näkemyksen aiheesta?
Toistaiseksi luulen, että toi koneen iskutilavuus oikeuttaa ennätykseen noillakin nopeuksilla ja monet julkaisut vain huolimattomasti kirjoittavat sarjatuotantoauton nopeusennätyksestä.
Toistaiseksi luulen, että toi koneen iskutilavuus oikeuttaa ennätykseen noillakin nopeuksilla ja monet julkaisut vain huolimattomasti kirjoittavat sarjatuotantoauton nopeusennätyksestä.