Rattijuopot

Kaikki autoiluun liittymätön, mutta muuten HYÖDYLLINEN keskustelu.
Sana on MELKEIN vapaa.
Vastaa Viestiin
Myrkky
luonnevammamouho

Rattijuopot

Viesti Kirjoittaja Myrkky »

Niitähän on, mutta miten saabistit niihin suhtautuvat? Entä jos on kyseessä tuttu/sukulainen?

Minä olen jyrkästi vastaan ja poltan aina kun mahdollisuus on, minä en halua, että kaikkien tielläliikkujien pitää varoa henkensä puolesta. Etenkin haluan, että lapsieni koulumatkat ovat turvallisia.

Miksi tämä kirjoitus? Siksi, että kuulin ikäviä uutisia eräältä viranomaistaholta... tämä taho ei ole valtuutettu kertomaan asioita, joten jäänee tarkempi tietolähde kertomatta... jokatapauksessa henkilövahingoilta vältyttiin, mutta kyse on joidenkin meidän tutun tunaroinnista. Ei kiva. :|
90i -85(VA), 900S -90(KA), 9000i -87(VA), 9000turbo -86(??), Lada 1300S -80(PR)
potkuhousu
"Hölösuu"
Viesti:

Viesti Kirjoittaja potkuhousu »

Mulla on yksi lähisukulainen joka meinaa ajella maistissa. Kerran sain sen kiinni tosta ja otin auton pois viikoksi. Kun palautin auton ostin mukaan promillemittarin ja lisäsin, että seuraavasta kerrasta otan auton puoleksi vuodeksi ja käräytän kytille. Tiettävästi on nyt pysynyt selvänä ratissa.
Jyrki alias potkuhousu
SS-K #1636 STCF #2
Zaino Show Car Polish Trolli.nu
Viimeistely alkaa ensimmäisestä Zaino kerroksesta
Speedou
"Hölösuu"
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Speedou »

2 kaveria ovat karayttaneet rattijuopon ja saaneet vain itselleen hirmulajan ongelmia. Siksi itse hieman vierastan karayttamista, mutta vastaan olen ja JYRKASTI.
STCF #3
Vastaa Viestiin