Hienoa liittyä Saabistien joukkoon ihan virallisesti. Olin etsinyt sopivaa Saab farkkua jo pidempään. Tullut ajeltua/kokeiltua eri Saabeja ja tänään sitten kohdalle osui sopiva 9-5 Aero vm. 07 farkku

MustaJKen kirjoitti:Musta vai sininen ?
Toi on kyllä järkyttävää kun joutuu odottaa, oikeestiMr_Lauri kirjoitti:MustaJKen kirjoitti:Musta vai sininen ?Auto meni vielä puunattavaksi, joten joudun odottelemaan keskiviikkoon. Aika tuskaiset neljä päivää tulossa. Kiitos myös Ollille tiedoista ja onnitteluista.
Mulla on myös automaatilla. Keskikulutuksesta en jaksa ottaa kauheasti stressiä, ainakaan näin aluksi. On kyllä ollut hienot ensimmäiset päivät Saabistina, vaikkakin parkkitutkan kanssa on ilmennyt ongelmia. No sen korjaus menee liikkeen piikkiin. Yllättävän näppärästi tuolla Saabilla pystyy liikkumaan kaupungissakin, vaikka auto onkin aika kookas. Laatuvaikutelmaan olen myös ollut tyytyväinen. Aika tulee näyttämään miten Saabin kanssa sujuuAPC kirjoitti:Onnittelut hyvästä ja persoonallisesta valinnasta. Onko sulla tomaatti vai manuaali? Itsellä ollut nyt vuoden päivät tomaatti aero wagon ja kyllähän se vaan ilo on ajella huolimatta siitä, että keskikulutus on 12-13 luokkaaa. Suunnitteilla on softan päivitys viimeisimpään aeron softaan eli 08:iin. Tällä pitäisi kulutuksen tippua ehkä litran verran / 100 km. Pikkusen on laatuvaikutelma mennyt huonompaan suuntaan tuolla viirusilmällä, mutta ei kuitenkaan radikaalisti. Onhan se individulalistinen tunnelma kun aerolla ajelee