Nyt meni kyllä niin yli hilseen, et huh huh.. Vaikka oonkin vuoden tietotekniikkaa AMK:ssa lukunet (sen jälkeen meni hermot), niin nyt tuli semmosta ammattislangia, ettei pysty tajuun.. Mut ei mun tarviikkaan, hiiret ovat nyt romukopassa ja toimeen tullaan vanhalla langallisella, optisella usb-hiirellä.. Ja mitä tästä kaikesta opimme, ÄLÄ OSTA LIDLISTÄ MITÄÄN MUUTA KUIN SIPSEJÄ.. Mikään muu siinä kaupassa ei toimi..ajn kirjoitti:Pari asiaa USB:sta... 1 ja 2...![]()
![]()
Onko puuseessa kiinni muita USB-laitteita kuin se hiiri? Hiiri on aina low-speed laite kuten myös näppis. Muut vähintään full-speed, mistä suraa ongelmia, mikäli PC:ssa eli hostissa on vain 1 jaettu portti.
Tunnistaako PC sen palikan, kun tökkäät kiinni? Toimiiko sen jälkeen kunnolla.
Halvan radiohiiren kanssa voi ongelmana olla PC:n aiheuttama emissio, joka estää kunnon yhteyden palikan ja hiiren välillä.
Myös radioyhteyden laatu muutenkin kannattaa selvittää, eli onko kyseessä mallia RC-laite eli analoginen 27MHz:n tai 40 MHz:n yhteys vai yhden taajuuden Bluetooth. Ainakin tuo analoginen yhteys on häiriöherkkä noin pienillä tehoilla.
Langaton hiiri
93 1.9 TTiD -11
93 2.0T cab -07
95 2.3T Aero -00
96 super -79
93 2.0T cab -07
95 2.3T Aero -00
96 super -79
-
- "Viggen"
Mulla oli viime talvena Microsoftin Bluetooth Desktop (Hiiri/näppäimistö yhdistelmä).
Yhden vuorokauden yhdistelmä toimi ongelmitta, mutta seuraavana iltana näppäimistön kommunikointi tietokoneen kanssa loppui kuin seinään.
Eikä näppäimistöä saanut ottamaan yhteyttä koneeseen enää _millään_.
Ei auttanut resetoinnit, pariston vaihdot, ajureiden uudelleen asennus, eikä XP:n uudelleen asennus.
Hiiri vain jatkoi toimintaansa normaalisti.
Eli lähetin tuotteet takaisin verkkokauppaan toimimattomina..
Pitäisköhän nyt SP2:n asennuksen jälkeen joskus kokeilla uudestaan jotain Bluetooth desktoppia..
Yhden vuorokauden yhdistelmä toimi ongelmitta, mutta seuraavana iltana näppäimistön kommunikointi tietokoneen kanssa loppui kuin seinään.
Eikä näppäimistöä saanut ottamaan yhteyttä koneeseen enää _millään_.
Ei auttanut resetoinnit, pariston vaihdot, ajureiden uudelleen asennus, eikä XP:n uudelleen asennus.
Hiiri vain jatkoi toimintaansa normaalisti.
Eli lähetin tuotteet takaisin verkkokauppaan toimimattomina..
Pitäisköhän nyt SP2:n asennuksen jälkeen joskus kokeilla uudestaan jotain Bluetooth desktoppia..
Osta aina halvinta. Se tulee kalliiksi ja kallis on laadukasta.
#2222 Saab 9000 CSE 2.0T '96
Saab 9⁵ 2.3t '00
#2222 Saab 9000 CSE 2.0T '96
Saab 9⁵ 2.3t '00
Mulla on kuukaudenpäivät ollu edullinen Logitech cordless desktop Espress. Ihan perus langatonsetti pattereilla. Toimii täydellisesti, ei viivettä eikä nykimisiä. Ainoa että minulla on vaikea jostain syystä nähdä merkkejä näppiksessä (vlkoinen näppis), oon kai tottunut mustaan mäppikseen..
Pattereiden kulutus arvelutti, mutta vielä ei ole olleet millänsäkään.
edit: SP2 ja muut asennettu ja pelittää
Pattereiden kulutus arvelutti, mutta vielä ei ole olleet millänsäkään.
edit: SP2 ja muut asennettu ja pelittää