Kysymys kytkimestä
Kysymys kytkimestä
Olisi tarkoitus vaihtaa tässä joskus jäykempää kytkimeen... kertokaa foorumilaiset helpoin tie ilman kunnollisia vermeitä. Onko näin että helpoin homma vaihtaa että laatikon pudottaa? Vai helpomaksi viedä korjaamolle, plussana tossa on korjaamolle vienissä että ei vitutus käyrä nouse 

Saab 9-5 wagon 2,0t vector -03 stage 1
Re: Kysymys kytkimestä
Ja miinuksena tossa korjaamolle viemisessä on iso lovi lompakossa
Ja kai se on helpoin ja ainut tapa vaihtaa se kytkin tiputtamalla laatikko alas. 

SAAB 9000CSE 2.0T -96 B204E (Steg-2) #4964
PitPro Standard 150cc -07
On kahdenlaisia turbo autoja: ne joko on rikki, tai ne on menosssa rikki.
-No Real Power Just Turbo sh*t-
PitPro Standard 150cc -07
On kahdenlaisia turbo autoja: ne joko on rikki, tai ne on menosssa rikki.
-No Real Power Just Turbo sh*t-
Kytkimen saa vaihdettua ilman laatikon varsinaista tiputtamista. Siirtää lootaa vain sivuun sen verran, että kädet mahtuu väliin työskentelemään. Mulla oli 2 kpl pitkiä pultteja apuna, sama kierre, kuin kansipulteissa. Mustat kuusiokolopultit, joissa vain päissä vähän kierrettä. Laitoin ylimpien lootapulttien tilalle ja ne toimi ohjureina lootaa liikuteltaessa. Tietenkin apuna oli myös moottorikannatin, jonka varassa koko homma pitää tehdä(omiakin versioita on olemassa kaupallisen tarjonnan lisäksi, mielikuvitusta peliin vain). Joka tapauksessa apurungon puolikasta pitäisi laskea sen verran, että lootan kannake saadaan vapaaksi. Purkamista ja kasaamista tuossa on hyvin yhden päivän tarpeiksi, nopeimmillaan olen saanut tehtyä tuon n 4,5 tuntiin, mutta silloin oli käytössä nosturi ym hyvät apuvälineet ja edellisen päivän harjoittelu
. Kunnon ohjeet on myös tarpeen, suin päin ei kannata alkaa tekemään. Korjaamokäsikirja jostain lainaan, niin ei jää arvailun varaan onko kaikki tehty.
Matti

Matti
Keski-Pohjanmaan Kamariorkesteri
# 1988 = Matti Vanhamäki
# 1988 = Matti Vanhamäki
elikkä helpomaksi tavaksi tuli minulle viedä kaverille korjaamolle
Ei oikein ole noita pelejä ja vehkeitä ole (yks hikinen tunkki).