Ehkä oma osansa on myös ABS:llä ?????
Onko muilla millaisia kokemuksia yhdistelmästä 9000 + kitkat

Katsoppa Mimmi keväällä autosi kylkiä ja peräpäätä, kun olet ajanut nastoilla koko talven. Oman tonnarini alla oli nastarenkaat eka talven, jonka jälkeen myin ne pois, koska oli keväällä pirunmoinen työ hangata kaikki ruostepilkut valkoisesta autosta pois (Kerran vahattu kunnolla talvella TI-hallissa)? Myös puskurit olivat "ruosteessa).Mimmi kirjoitti:Kitkat minullakin tontussa (vieläpä saksankitkat), eikä vielä ole näillä ensiliukkailla kaivannut piikkejä alle (jotka tosin odottavat mahdollista allelaittoa).
Ei valitettavasti auta. Edessä on joka paikkaan raapivat(pitempi) malli ja silti oli auto keväästi aika karmeassa kunnossa. Ehkä peseminen vähän useammin auttaaMimmi kirjoitti:Läpät auttavat tuohon "pilkkukuumeeseen".![]()
Tarkoitatko, Ansis, kiinnijäämisellä lumikinosta vai poliisiratsiaa....Ansis kirjoitti:En ole 12 vuoteen ostanut autooni nastarenkaita. Kesärenkaillakin pärjää, jos ei ole kauhean leveät. aikoinaan tuli ajettua Suomen talvi keskisuomessa 225/15, 275/15 kesärengastuksella, hyvin ehti ja kertaakaan ei jäänyt kiinni.
kyllä oot kova jätkä.Ansis kirjoitti:En ole 12 vuoteen ostanut autooni nastarenkaita. Kesärenkaillakin pärjää, jos ei ole kauhean leveät. aikoinaan tuli ajettua Suomen talvi keskisuomessa 225/15, 275/15 kesärengastuksella, hyvin ehti ja kertaakaan ei jäänyt kiinni.
Mä oon vissiin melkein yhtä kova jätkä kun ajattelin olla nastarenkaita ostamatta viimetalven positiivisten kokemusten perusteella....moksu kirjoitti:kyllä oot kova jätkä.Ansis kirjoitti:En ole 12 vuoteen ostanut autooni nastarenkaita. Kesärenkaillakin pärjää, jos ei ole kauhean leveät. aikoinaan tuli ajettua Suomen talvi keskisuomessa 225/15, 275/15 kesärengastuksella, hyvin ehti ja kertaakaan ei jäänyt kiinni.
pärjäähän sitä vaikka vanteilla.