Sachs levy+asetelma suunnilleen 220(aeron perus) ja työsylinteri/painelaakeri pläjäys 120.
Sitten siihen rahti/ laatikkoöljyt ja litkut, työt noin 400sataa( koko homma reilu 8satkua)
Mutta jos et itse likaa käsiä/ tuhraa aikaa ja selviät 5-sadalla koko hommasta niin hienosti ei ainakaan mene korjaamolla taloudellisesti!!! Aika pieneksi jää tuntipalkka..
Ja ei kiitoksia 3 tonnin autolle, aika hyvä 135tonnia ajettu aero majailee pihassa paremmilla männillä yms....
Kiitos kuitenkin tarjouksesta !!!
93-sen vaihteisto tökkii
Re: 93-sen vaihteisto tökkii
Kyseessähän on 2.0i joten kytkin on siihen edullisempi ja tuon vaparikoneen voimavaroille täysin turha ylimitoittaa. 

#2022
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
Re: 93-sen vaihteisto tökkii
Jep!
Selvensin vaan tuota osien/ töiden hintaa, eikä tietenkään siihen kannata turbon kytkintä laitattaa.Mutta kuitenkin jos koko roskasta selviää 5-sadalla teetetettynä mitä viestiketjun aloittaja on valmis maksamaan niin on se jo pirun halpaa, koska työtä siinä kuitenkin on aikaslailla....
Selvensin vaan tuota osien/ töiden hintaa, eikä tietenkään siihen kannata turbon kytkintä laitattaa.Mutta kuitenkin jos koko roskasta selviää 5-sadalla teetetettynä mitä viestiketjun aloittaja on valmis maksamaan niin on se jo pirun halpaa, koska työtä siinä kuitenkin on aikaslailla....
-
- "Kaasari"
- Viestit: 38
- Liittynyt: Pe Maalis 05, 2010 20:28
Re: 93-sen vaihteisto tökkii
Mulle tarjottiin yhdeksi vaihtoehdoksi (näkemättä) pääsylinterin jousen vikaa. Saabeissa kuulemma tällaistakin ollut. Miltä kuulostaa ja missä tämmöinen jousi on? Josko sitä pääsisi itse katsomaan.
Ja en tosiaan ole itse mikään automekaanikko, joten korjaamo tai joku käsistään astetta kätevämpi saa auton kuntoon laittaa.
Ja en tosiaan ole itse mikään automekaanikko, joten korjaamo tai joku käsistään astetta kätevämpi saa auton kuntoon laittaa.
Saab 9-3 2.0 SE vm-99
Re: 93-sen vaihteisto tökkii
Pääsylinteri on siellä polkimien luona.....
Ehkä nyt ois kuitenkin parempi viedä auto osaavaan korjaamoon, jotta se saadaan kuntoon.
Ei pahalla mutta jos tietotaito on tuota luokkaa niin kyllä kytkimen kuntoon saattaminen vaatii osaavaa korjaamoa, mutta kuten jo aikaisemmin sanoin niin työtä siinä on useampia tunteja ja lasku sen mukainen..
Autoilu on kallista lystiä!!
Ehkä nyt ois kuitenkin parempi viedä auto osaavaan korjaamoon, jotta se saadaan kuntoon.
Ei pahalla mutta jos tietotaito on tuota luokkaa niin kyllä kytkimen kuntoon saattaminen vaatii osaavaa korjaamoa, mutta kuten jo aikaisemmin sanoin niin työtä siinä on useampia tunteja ja lasku sen mukainen..
Autoilu on kallista lystiä!!
Re: 93-sen vaihteisto tökkii
Omasta autostani hajosi alle vuoden vanhana tuo sama 120€:n osa, enkä enää saman merkkistä uutta uskaltanut tilata, kun en tiennyt oliko yhtä laadukas kuin alkuperäinen.2.3TT kirjoitti:työsylinteri/painelaakeri pläjäys 120.
Toki kannattaa ensin tutkia pääsylinteri ja kokeilla ilmata.
Ex: OG9-5 -07 Aero, OG9-3 -99, OG900 -86