ACC3 ja puhalluksen säätö temppuilee.
Kun säätää puhalluksen kokonaan jaloille kuulee miten moottori liikkuu, kuulu kurahdus, ja moottori ja tikittämään.
Oli asento mikä tahansa, puhaltaa aina tuulilasille, paljon tai todella paljon.
Jos säätää <-> asentoon, puhaltaa tuuletussuuttimista vähän, jaloille enemmän ja eniten tuulilasille.
Kuuma/Kyllmä säätö toimii hyvin.
Kalibrointi menee hyvin läpi ja antaa vikakoodeja 0 kpl.
Avaanko kojelaudan- vai akvaariokotelon kannen?
Mistäköhän lähtisin vikaa etsimaan?
Puhalluksen säätö -vikaa
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 1437
- Liittynyt: Ma Tammi 31, 2005 15:42
- Paikkakunta: Suomen Miami
Puhalluksen säätö -vikaa
Viimeksi muokannut DIggItaLLr, To Touko 12, 2011 20:05. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Re: Puhalluksen säätö
Meillä oli mankelissa samaa ongelmaa, syyllinen oli hammasratas. Useampi hammas oli kulunut, ja muutama poikki jolloin jäi "tikittämään" (itseasiassa piti jumalatonta mekkalaa).
En tiedä minkälainen systeemi ACC:ssä mutta jos suuttimia säädetään sähkömoottorilla ja hammasrattailla niin hammasrattaista voisi olla hyvä lähteä vikaa selvittämään.
En tiedä minkälainen systeemi ACC:ssä mutta jos suuttimia säädetään sähkömoottorilla ja hammasrattailla niin hammasrattaista voisi olla hyvä lähteä vikaa selvittämään.
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 1437
- Liittynyt: Ma Tammi 31, 2005 15:42
- Paikkakunta: Suomen Miami
Re: Puhalluksen säätö
Lämpöaalto iski ja tämä ongelma alkoi taas häiritsemään.
Avasin kojelaudan kannen ja tutkailin askelmoottoria.
Moottori liikkuu hyvin irrallaan eikä pidä mitään sivuääniä. Vaihteiston pesässä näkyvä iso ratas (se mihin moottori kytkeytyy) liikkuu helposti, liian helposti.
Jostain on akseli poikki, tai jostain rattaasta puuttu hampaat.
Onko askelmoottorit/vaihteisto/vivusto/systeemit tarkoitus irroittaa paketissa, kiinnitettyinä asennusrautaan?
Miten tuohon ilmansuuntaus systeemiin pääsee käsiksi? akvaarion vai ohjaamon puolelta?
Jos käsikopelolla saisi "säädettyä" parempaan asentoon kuin vain tuulilasille.
Metadata:
ACC3
MY96
CSE
Avasin kojelaudan kannen ja tutkailin askelmoottoria.
Moottori liikkuu hyvin irrallaan eikä pidä mitään sivuääniä. Vaihteiston pesässä näkyvä iso ratas (se mihin moottori kytkeytyy) liikkuu helposti, liian helposti.
Jostain on akseli poikki, tai jostain rattaasta puuttu hampaat.
Onko askelmoottorit/vaihteisto/vivusto/systeemit tarkoitus irroittaa paketissa, kiinnitettyinä asennusrautaan?
Miten tuohon ilmansuuntaus systeemiin pääsee käsiksi? akvaarion vai ohjaamon puolelta?
Jos käsikopelolla saisi "säädettyä" parempaan asentoon kuin vain tuulilasille.
Metadata:
ACC3
MY96
CSE
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 1437
- Liittynyt: Ma Tammi 31, 2005 15:42
- Paikkakunta: Suomen Miami
Re: Puhalluksen säätö -vikaa
Pakettinahan ne lähtee kun jaksaa vaan purkaa perkeleen moisen kasan ilmaputkia tieltä pois.
Lämpötilan säätövivun näkee ja sen saa irti, mutta kuinkas tuon toisenpään saa irti? onko siellä jokin fittimäinen kiinnitys vielä ilmanohjaus systeemiin?
Täytyykö purkaa puhaltimet, kennot, ilmastoinnin vehkeet tieltä pois ennenkuin pääsee suuntaus syysteemiin käsiksi?
Niin, ja miten ihmeessä SRS:n saa irtipois tieltä?
Lämpötilan säätövivun näkee ja sen saa irti, mutta kuinkas tuon toisenpään saa irti? onko siellä jokin fittimäinen kiinnitys vielä ilmanohjaus systeemiin?
Täytyykö purkaa puhaltimet, kennot, ilmastoinnin vehkeet tieltä pois ennenkuin pääsee suuntaus syysteemiin käsiksi?
Niin, ja miten ihmeessä SRS:n saa irtipois tieltä?
- 9000CD23T
- "Team Ylläpito"
- Viestit: 7771
- Liittynyt: Pe Heinä 02, 2004 12:45
- Paikkakunta: ex Jyväskylän MLK
- Viesti:
Re: Puhalluksen säätö -vikaa
900i-5D Combi Coupe-84*/900i-4D Sedan-86*/900i-4D Sedan-88*/9000CD 2.3T-91*/OG9³SE-01 RE85STG1
(*=ex) #2060#
(*=ex) #2060#