Nyt pitäisi Cabbe saada. Kovakattoisia on ollut useampi. Muutama asia askarruttaa:
- Takapenkki on tarkoitettu kahdelle. Onko takana vain 2 vyötä?
- Miten / mitä tulee huomioida katon kunnon arvioinnissa? Onko jotai tiettyjä kohtia mitä kannattaa tarkistaa? Haulla löytyi maininta katon työsylinteristä.
- Mitä uusi katto maksaa?
- Millaisilla lämpötiloilla tuolla pystyy ajamaan? Koska tulee sisällä niin kylmä että ei ole enää mukavaa?
OG 9-3 tai NG 900 Cabbea hankkimassa
OG 9-3 tai NG 900 Cabbea hankkimassa
Tommi - Jäsen 2001
Saab NG 9-5 Aero XWD ja 9-5 2.3 Turbo Wagon
Saab 900 OG Cabriolet Turbo ja Saab 99
Saab 96
Saab NG 9-5 Aero XWD ja 9-5 2.3 Turbo Wagon
Saab 900 OG Cabriolet Turbo ja Saab 99
Saab 96
Re: OG 9-3 tai NG 900 Cabbea hankkimassa
- on
- molemmissa malleissa testaa koeajossa useampi kerta katon liikkumista. Kaikki virheilmoitukset on syytä selvittää. Lisäksi visuaalainen katsaus kankaan kuntoon
- ruotsin puolella muistaakseni on näkynyt n. 7000 kr luokassa uudet kangasosat
- mitä tarkoitat ? Katto kiinni aina ympäri vuoden ja katto auki 10 asteen keleillä tuulisuojan kanssa pidempäänkin. Ilman tuulisuojaa ulkolämpötila +25 jos meinaa poikki suomen ajella T-paidassa
- molemmissa malleissa testaa koeajossa useampi kerta katon liikkumista. Kaikki virheilmoitukset on syytä selvittää. Lisäksi visuaalainen katsaus kankaan kuntoon
- ruotsin puolella muistaakseni on näkynyt n. 7000 kr luokassa uudet kangasosat
- mitä tarkoitat ? Katto kiinni aina ympäri vuoden ja katto auki 10 asteen keleillä tuulisuojan kanssa pidempäänkin. Ilman tuulisuojaa ulkolämpötila +25 jos meinaa poikki suomen ajella T-paidassa
9000 CS 2.3tA -97 T5 RE85, 9-5 Aero -04 BP, Opel Ampera -12, Hyundai Kona 64 kWh MY20.5 Style
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8, TECH2 operoinnit. Pääsäätäjä yrityksessä Suolinko
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8, TECH2 operoinnit. Pääsäätäjä yrityksessä Suolinko
Re: OG 9-3 tai NG 900 Cabbea hankkimassa
Katon tarkistamisen yhteydessä kannattaa myös vähän tsekkailla missä kunnossa katon tiivisteet ovat. Melko helposti ovat ikkunoiden puolesta välistä rispaantuneet tai revenneet ja sitä myöden sateella tai pesussa tulee vähän vesiä sisään.
Omien kokemusten mukaan katto auki pystyy helposti ajamaan jo +15 lähtien rotsi niskassa.
Onnea avon metsästykseen, päivittele tänne jos kauppoihin pääset.
Omien kokemusten mukaan katto auki pystyy helposti ajamaan jo +15 lähtien rotsi niskassa.

Saab 9-5 2.3t
Saab 9-5 Aero
Saab 900 cabriolet 2.0t+
# 2752
Saab 9-5 Aero
Saab 900 cabriolet 2.0t+
# 2752