http://www.automotorundsport.de/d/70710
elikkäs 650 heppaista V8-maasturikonseptia XC90-mallista ja piristettyä S40/V50 mallia...aijai kun GM:kin tajuaisi tehojen päälle ja raottaisi "plompuukia" sen verran että saataisiin vähän enemmänkin kuin 2.8l pata mikä nyt on tuloillaan 2005/2006....
Volvolta tehoversioita
Volvolta tehoversioita
9-3 SC 2.0t vector -07
# 1781
# 1781
-
- "Hirsch"
- Viestit: 733
- Liittynyt: Ti Huhti 06, 2004 14:51
- Paikkakunta: Västra Götaland
- Viesti:
Pitäisköhän se 4-litrainen V8 ottaa sittenkin tuotantoon... siihen pari turpoo ja kunnon välijäähdytin... Vois laatikkotehtaallakin olla sitte isommilla vierintäjyrsimillä töitä 

Viimeksi muokannut ajn, Pe Marras 05, 2004 13:21. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kyllä siihen yhdellä Scanian turbollakin saisi löylyä, mutta turboviiveen pienentämiseksi kaksi olisi kyllä parempi...ajn kirjoitti:Pitäisköhän se 4-litrainen V8 ottaa sittenkin tuotantoon... siihen pari turpoo ja kunnon välijäähdytin... Vois laatikkotehtaallakin olla sitte isommilla vierintäjyrsimillä tötä
Tai miksi ei tekis yhden moottorin Scanian kanssa yhteistyössä. Semmoinen V8-diesel, että jäis nuo VGA-vehkeet.
-dimebak-
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001