...ihan samalta maistuu nyt kuin viimeksikin. Eihän mehua kannata lipitellä, kun mäyris maksaa alle 7 eskoa. Sitä paitsi tätä ei tarvii värjätä lirille menoa varten, eli elimistö ei rasitu niin paljon kierron aikana. Jotkin oluet on jo niin hyvin tehtyjä, ettei niissä tarvii enää muuttaa makuakaan... .
Saabista jäljellä muistot.
Volvo S60 D3 - 17, Sirkkuli"
Sitikka C4 1,6 VTI -11, "Pöhkö", ei tainnut holistia tulla...
9000 automaatilla kirjoitti:...ihan samalta maistuu nyt kuin viimeksikin. Eihän mehua kannata lipitellä, kun mäyris maksaa alle 7 eskoa. Sitä paitsi tätä ei tarvii värjätä lirille menoa varten, eli elimistö ei rasitu niin paljon kierron aikana. Jotkin oluet on jo niin hyvin tehtyjä, ettei niissä tarvii enää muuttaa makuakaan... .
Saisikin alle 7€ jostain, ensi viikolla saa K-uperista alle 7€ mäyriksen. Nyt makoisn vähän alle 10€
Oulussa on nykyään pitkin viikkoa vähän siellä sun täällä noita euron iltoja.Taitaa olla ainakin neljässä eri baarissa.. Ja yhessä paikassa myös viikonloppuisin.Ja onhan tuota tullut käytyä testaan että päähän ne prkl menee.
En ollut muuten itse juonut ennen toukokuuta 8 vuoteen olutta. Sit päätin et kun on niin halpaa et harjotellaan taas uudelleen.Ja nyt menee olutta niin et näköä haittaa.
Saab 9-5 Griffin -01, Saab 9-5 2.0t -06, Saab 9-5 1.9tids -08
Pitihän mun eilen käyä euron illoissa, ja sen huomaa kyllä tällä hetkellä.
Tuohon hintaan ei voi muuta kuin ajutua päihin ja kunnolla, sellanen tunne että saapiin ei kosketa tänään.
Tuolla Vaasan olliksessa muutaman kerran käynny ja on tosi viihtyisä paikka, moni vaasassa opiskeleva kaveri viihtyy siellä kans usein ja Tiistait käsittääkseni parhaita päiviä.
9000cc Aero / 9-5 2.0t linear sport wagon sentronic Audi A4 tdi quattro / V70N TDI
Pitihän mun eilen käyä euron illoissa, ja sen huomaa kyllä tällä hetkellä.
Hahah, kylläpä nyt naurattaa kun itse sain jätettyä väliin. Caiossa kävin muutaman 3euron (ison) oluen juomassa ja olin jo lähössä euron iltoihin, mutta saimpa vaan mentyä nukkumaan.
Mutta olut maistu kyllä pelottavan hyvältä, ja jos huomenna ei oo hyvää tekosyytä olla ottamatta...
Pitäisi tuon Lapin Kullan hinta olla valtakunnallinen. Tarjous to-pe, joten tulee kiire jos meinaa tuolla hinnalla vielä saada. Itse sorruin myös tuohon Lapin Kultaan vaikka Olviahan se olla pitäisi olla.
Raimo Miettinen kirjoitti:Pitäisi tuon Lapin Kullan hinta olla valtakunnallinen. Tarjous to-pe, joten tulee kiire jos meinaa tuolla hinnalla vielä saada. Itse sorruin myös tuohon Lapin Kultaan vaikka Olviahan se olla pitäisi olla.