Garrett GT3071 (.64) vs. GT3071R (.86)
Re: Garrett GT3071 (.64) vs. GT3071R (.86)
Joo harmittavasti näyttää olevan toi Borg warner liian "pitkä"
Tuossa on potun mitat
http://www.turbobygarrett.com/turbobyga ... _5_new.pdf
ja tässä borg warnerin
http://www.turbodriven.com/files/pdf/17 ... hPages.pdf
Tuossa on potun mitat
http://www.turbobygarrett.com/turbobyga ... _5_new.pdf
ja tässä borg warnerin
http://www.turbodriven.com/files/pdf/17 ... hPages.pdf
-
- "Kaasari"
- Viestit: 10
- Liittynyt: Ti Loka 06, 2009 13:29
- Paikkakunta: Lappeenranta
Re: Garrett GT3071 (.64) vs. GT3071R (.86)
Tarkotitko tuolla kuvakysymyksellä linkkiä ebayn turboon?jeippo kirjoitti:Vähän asiaa sivuten.. Mutta kuvasta tuli mieleen jossa hukkaportin tuo läppä näkyy. Uusi mitsu laitettu forgen kellolla, eihän se heittämällä kohalleen mene, mutta kuinka kannattais tuo kello eka laittaa? Nyt tein vaan omasta päästä niin, että ruuvasin tankoa sen verran sisään päin, että jouduin sitä noin 3-4mm venyttää ulospäin jotta sain kiinni sen siihen hukkaporttiin. Eli kirraa nyt sen muutaman millin verran koko ajan läppää kiinni päin.. Oikein vai ihan väärin??
Re: Garrett GT3071 (.64) vs. GT3071R (.86)
Jos Borg Warneria pitää siirtää vajaa 5cm akun suuntaan, niin onnistuisiko adapterilla jossa lyhyt vino putkenpätkä, jollonka ei tarvisi kääntää koko ahdinta ja alkaa putkia ja letkuja miettiin uusiksi.
Tolla virityksellä ahdin myös laskisi hiukan alemmaksi, tiedä sitten olisiko siittä hyötyä vai haittaa. Mahtuuko muuten vakio tuuletin vielä vai vaatiiko ohuempaa?
Noin voisi mennä vakiosarjaan, eikä tarvisi teettää "silmille hyppivää" tuning pakosarjaa.
Tolla virityksellä ahdin myös laskisi hiukan alemmaksi, tiedä sitten olisiko siittä hyötyä vai haittaa. Mahtuuko muuten vakio tuuletin vielä vai vaatiiko ohuempaa?
Noin voisi mennä vakiosarjaan, eikä tarvisi teettää "silmille hyppivää" tuning pakosarjaa.
9-3 Aero 2001 T7 2.3, B&W EFR 7163 G, Quaife, E85 yms. Muutoskatsastettu tekniikalle. Stage: Monster. Ruosteeton kesäauto&ensimmäinen omistaja Suomessa vuodesta 2006.
Re: Garrett GT3071 (.64) vs. GT3071R (.86)
Tota mietin itsekkin..testing1 kirjoitti:Jos Borg Warneria pitää siirtää vajaa 5cm akun suuntaan, niin onnistuisiko adapterilla jossa lyhyt vino putkenpätkä, jollonka ei tarvisi kääntää koko ahdinta ja alkaa putkia ja letkuja miettiin uusiksi.
Tolla virityksellä ahdin myös laskisi hiukan alemmaksi, tiedä sitten olisiko siittä hyötyä vai haittaa. Mahtuuko muuten vakio tuuletin vielä vai vaatiiko ohuempaa?
Noin voisi mennä vakiosarjaan, eikä tarvisi teettää "silmille hyppivää" tuning pakosarjaa.
v###u onneks on Saab (taas on saabistilla saab)
-03 95 aero A steg3
Ex-206 rc
ex-05 93 ss aero
#ssk-4707#
ex-99viggen e85 nappe st3,2
ex -00 93aero
-03 95 aero A steg3
Ex-206 rc
ex-05 93 ss aero
#ssk-4707#
ex-99viggen e85 nappe st3,2
ex -00 93aero
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 1500
- Liittynyt: Su Helmi 12, 2006 21:31
- Paikkakunta: Pietarsaari
Re: Garrett GT3071 (.64) vs. GT3071R (.86)
tänään lähti Garret gt3071 tilaukseen ja samalla joku v-band - kitti. saas nähdä mitä tulee
9-5 Farkku, Aero/Hirsch Replica.
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 1500
- Liittynyt: Su Helmi 12, 2006 21:31
- Paikkakunta: Pietarsaari
Re: Garrett GT3071 (.64) vs. GT3071R (.86)
hieman päivitystä:
Saatu jo / tilauksessa: Garret gt3071(0.64ar), extreme pakosarja T25 laipalla, siemens deka 870cc, T5 nokat, 600x300x76- välijäähy, innovate lc-1 laajakaista, uudet b234T männät (t5 kanget saa myydä jos löytyy varastosta! t5 kansipahvi, uusi jakoketju ja laahaimet (tp-ketju otettu pois), kaikki tiivisteet, kaikki alakerran laakerit, ö-paineanturi, 1xpakovena, kansi plaanattu, ja paljon muuta. nyt vaan venajousia (jäykempiä) ja t5 kankia tännepäin niin saadan femma tielle
Saatu jo / tilauksessa: Garret gt3071(0.64ar), extreme pakosarja T25 laipalla, siemens deka 870cc, T5 nokat, 600x300x76- välijäähy, innovate lc-1 laajakaista, uudet b234T männät (t5 kanget saa myydä jos löytyy varastosta! t5 kansipahvi, uusi jakoketju ja laahaimet (tp-ketju otettu pois), kaikki tiivisteet, kaikki alakerran laakerit, ö-paineanturi, 1xpakovena, kansi plaanattu, ja paljon muuta. nyt vaan venajousia (jäykempiä) ja t5 kankia tännepäin niin saadan femma tielle
9-5 Farkku, Aero/Hirsch Replica.
Re: Garrett GT3071 (.64) vs. GT3071R (.86)
2 kpl T5 kankia löytyy vielä.
Re: Garrett GT3071 (.64) vs. GT3071R (.86)
2,0 ja 2,3 T5 kanget ovat eripituiset, ei käy ristiin.Azanovix kirjoitti:2 kpl T5 kankia löytyy vielä.
#2022
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
Re: Garrett GT3071 (.64) vs. GT3071R (.86)
Niin totta... Joku päivä opettelen lukemaan.
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 1500
- Liittynyt: Su Helmi 12, 2006 21:31
- Paikkakunta: Pietarsaari
Re: Garrett GT3071 (.64) vs. GT3071R (.86)
mistä perkele mä saan ne jäykemmät venajouset ja T5 kanget?! noista uupuu koko projekti!
9-5 Farkku, Aero/Hirsch Replica.
Re: Garrett GT3071 (.64) vs. GT3071R (.86)
tilaat volvon jouset sinne.
paljoko maksat kangista, mul o monta sarjaa
paljoko maksat kangista, mul o monta sarjaa
628hv/650Nm
Remonttiapua saabisteille!
Remonttiapua saabisteille!
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 1500
- Liittynyt: Su Helmi 12, 2006 21:31
- Paikkakunta: Pietarsaari
Re: Garrett GT3071 (.64) vs. GT3071R (.86)
mitkä volvon jouset? oisit aikaisemmin sanonut, sano sä hinta
9-5 Farkku, Aero/Hirsch Replica.
Re: Garrett GT3071 (.64) vs. GT3071R (.86)
9135130, ovat sitte 8venasesta että pari pussukkaa ku tilaat. Hinta jotain 115e/16kpl ja ovat tasalaatusempi ja yhtä jämäköitä ku jotku maptöööningin virijouset.
Kanget o kyl kalliita kerra niitä ei markkinoilla paljo ole
Kanget o kyl kalliita kerra niitä ei markkinoilla paljo ole
628hv/650Nm
Remonttiapua saabisteille!
Remonttiapua saabisteille!
Re: Garrett GT3071 (.64) vs. GT3071R (.86)
Meneekö noi ko. volvon jouset suoraan T7 kanteen ? Nehän on tosi lähellä vakio T5 jousien mittoja ja siksi sopii sellaisenaan T5 kanteen ja on tosiaan aika jämyt vakioihin nähden. Saa Volvon tiskiltä tilaamalla reilun satkun kustannuksella tinkauksen jälkeen.
Itse laitoin ne T5 kanteen ilman modauksia mutta juurikin noi maptunin toimittamat mukamas T7 jouset ei olisi menneet ilman sorvausta paikalleen ja vapaapituus oli tosi paljon lyhempi kuin veltoissa vakiojousissa.
Itse laitoin ne T5 kanteen ilman modauksia mutta juurikin noi maptunin toimittamat mukamas T7 jouset ei olisi menneet ilman sorvausta paikalleen ja vapaapituus oli tosi paljon lyhempi kuin veltoissa vakiojousissa.
9000 CS 2.3tA -97 T5 RE85, 9-5 Aero -04 BP, 9-3 SC Vector Tids -07, Opel Ampera -12, Hyundai Kona 64 kWh MY20.5 Style
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8 koneille, TECH2 operoinnit
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8 koneille, TECH2 operoinnit
Re: Garrett GT3071 (.64) vs. GT3071R (.86)
jaa joo tosiaan, enpä aatellu sen kummemmin ku tuota ehotusta tein et T7 kansi kyseessä. Eli komento takas! Shrickillä oli öööö oisko jokku penarin jouset jokka sinne passas. Pitäs kaivella mitkä ne oli..
628hv/650Nm
Remonttiapua saabisteille!
Remonttiapua saabisteille!