Olisin kysellyt, onko joku asentanut T7 magneettiventtiilin 2,0 matalapaineturboon.
Itse olen aikonut laitattaa kyseisen virin-94 cse:hen ja kysyin ennen laittoa: nousiko bensan kulutus, onko ollut tekniikka murheita ja tuleeko autosta ns. täyspaine tonnari?
Hyvää juhannusta!
T7 magneettiventtiili
Re: T7 magneettiventtiili
Ei nouse kulutus eikä tule murheita, mutta täyspainetta ei tule ellei venttiilin asennnuksen lisäksi muokkaa Trionicin softaa samalla.
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
Vaihdetaanko siinä se softa vai onko siihen jokin muu keino millä sitä muokataan?
ECU:n T7 venalle muokkauksen yhteydessä voi samalla nostaa tehoja halutun määrän, vaikka täyspaineeksi tai sitten esim. stage1 230hv. Onhan noita tullut useita tehtyä.
Ei ihan noin paljon hummia olisi tarvis. Onko sulla kuitenkin noita softia jos laittaisi tuon magneettiventtiilin?
Tämä auton virittäminen ei ole lainkaan minun alaa. Siksi joudun kyselemään tämän näin tarkkaan.
Tämä auton virittäminen ei ole lainkaan minun alaa. Siksi joudun kyselemään tämän näin tarkkaan.
Kyllä siihen onnistuu laittaa ihan mikä vaan vakion matalapaineen ja 230hv välinen teholukema jonka vain haluat.