Mielenkiintoinen on tuo jarruongelmani...
Jarrutehostin ja pääsylinteri siis käytetty pois ja tiivistetty tehostimen tulipellin puoleinen tiiviste. Sen takaisin asennuksen jälkeen jarrupoljin jäi syvemmälle kuin aiemmin. Jarruvalokatkaisimen ja polkimen väliin jäi 1 cm rako...
Ilmattu on monellakin metodilla, ainoastaan satuloiden kautta syöttämistä en ole kokeillut, vielä.
Poljin on kova mutta kun auton käynnistää niin menee pohjaan. Kun auto käy ja alipaineletku tehostimesta on irti, poljin on taas kova. Kun letkun laittaa auton käydessä takaisin menee taas poljin pohjaan..
Mikä ihme tuohon tehostimeen meni?
Kaasupolkimen kalibrointi, tehot hukassa!
Re: Kaasupolkimen kalibrointi, tehot hukassa! --> Jarruongelmaa
9-5 Sedan SE 2.3tA MY00
9-5 Wagon 2.3t MY00
9000 CSE 2.0t MY96 (Myyty...)
9000 CD 2.0t MY89 (Myyty...)
9-5 Wagon 2.3t MY00
9000 CSE 2.0t MY96 (Myyty...)
9000 CD 2.0t MY89 (Myyty...)