Keulasta kolaroitu 9-3 Coupé vm. 1998, kannattaako korjata?
Keulasta kolaroitu 9-3 Coupé vm. 1998, kannattaako korjata?
Hei,
kaipaisin mielipidettänne, että kannattaako ruttaamani Saab 9-3 Coupé vm. 1998 vielä korjata ja jos kannattaa, niin missä se onnistuisi pääkaupunkiseudulla? Autossa ei ollut kaskoa, eli kaikki menee omaan piikkiin. Such is life.
Auto on muuten ajokuntoinen (jopa etuvalot palavat!), mutta syyläri on vuotanut katuun.
Vaihtoehtoisesti:
Olisiko joku teistä kiinnostunut ostamaan tästä edullisesti projektin tai varaosa-auton?
Auto on 235k ajettu vapari 2.0l, säännöllisesti merkkihuollettu, automaatti-ilmastointi löytyy, alla viime vuotiset miltei uudet kesärenkaat. Sijainti Helsingissä.
kaipaisin mielipidettänne, että kannattaako ruttaamani Saab 9-3 Coupé vm. 1998 vielä korjata ja jos kannattaa, niin missä se onnistuisi pääkaupunkiseudulla? Autossa ei ollut kaskoa, eli kaikki menee omaan piikkiin. Such is life.
Auto on muuten ajokuntoinen (jopa etuvalot palavat!), mutta syyläri on vuotanut katuun.
Vaihtoehtoisesti:
Olisiko joku teistä kiinnostunut ostamaan tästä edullisesti projektin tai varaosa-auton?
Auto on 235k ajettu vapari 2.0l, säännöllisesti merkkihuollettu, automaatti-ilmastointi löytyy, alla viime vuotiset miltei uudet kesärenkaat. Sijainti Helsingissä.
Re: Keulasta kolaroitu 9-3 Coupé vm. 1998, kannattaako korjata?
Mitäs muuta siinä on rikki kuin konepelti, syyläri ja etuvalojen lasit? Pihalla ruuvaa osat kiinni ja vie ammattilaiselle maalattavaksi ~300€.
EX: ]9-5 Aero Combi, 93SC 1.8t 2008 243tkm, 9-3 2.0T SE 1998 264tkm, 9000 CSE 2.3i 1994 300tkm
Re: Keulasta kolaroitu 9-3 Coupé vm. 1998, kannattaako korjata?
Eipä näyttäisi olevan paha homma korjata itse jos vähänkään pysyy
työkalut kädessä
työkalut kädessä
#4564Volvo v50 t5 -08ex.9-3 Aero -01
ex.9-5 Aero wagon ex.9-3 Aero -01
ex.9-5 Aero wagon ex.9-3 Aero -01
Re: Keulasta kolaroitu 9-3 Coupé vm. 1998, kannattaako korjata?
KAPU2 kirjoitti:Mitäs muuta siinä on rikki kuin konepelti, syyläri ja etuvalojen lasit? Pihalla ruuvaa osat kiinni ja vie ammattilaiselle maalattavaksi ~300€.
En usko, että muuta on hajalla kuin nuo. Ajoin auton kolaripaikalta kotipihaan n. 6 km ilman ongelmia. En ole itse valitettavasti tekijämiehiä. :-/
Re: Keulasta kolaroitu 9-3 Coupé vm. 1998, kannattaako korjata?
Osien hommaus varmaan sentään hoituu? Sitten vaan ostoilmoitusta palstalle ruuvauksesta ja voin itse suositella puolituttua maalaria jos ei näyttelylaatua tarvitse. Osia löytyy esim.
www.autopurkaamot.com
www.varaosahaku.fi
www.autopurkaamot.com
www.varaosahaku.fi
EX: ]9-5 Aero Combi, 93SC 1.8t 2008 243tkm, 9-3 2.0T SE 1998 264tkm, 9000 CSE 2.3i 1994 300tkm
Re: Keulasta kolaroitu 9-3 Coupé vm. 1998, kannattaako korjata?
Sainkin jo yksityisviestiä miten hommaa lähdetään viemään eteenpäin. Upeaa yhteisöllisyyttä, kiitos!
Re: Keulasta kolaroitu 9-3 Coupé vm. 1998, kannattaako korjata?
Jos oikein hyvä tuuri käy niin jostain saattais löytää oikean väriset osat, niin ei tarvis maalauksesta maksaa.
Re: Keulasta kolaroitu 9-3 Coupé vm. 1998, kannattaako korjata?
Selvästi lukkopeltikin on saanut siipeensä, eli kaikki siinä kiinnioleva myös siirtynyt.KAPU2 kirjoitti:Mitäs muuta siinä on rikki kuin konepelti, syyläri ja etuvalojen lasit? Pihalla ruuvaa osat kiinni ja vie ammattilaiselle maalattavaksi ~300€.
Re: Keulasta kolaroitu 9-3 Coupé vm. 1998, kannattaako korjata?
kyllä.Tri-Lo kirjoitti: Selvästi lukkopeltikin on saanut siipeensä, eli kaikki siinä kiinnioleva myös siirtynyt.
ja paljon muuta
vaan kalu tulee vielä ajoon
# 4490
tech 2 ohjelmoinnit ja vikakoodien luvut kaikkiin automerkkeihin p.044-2100131
tech 2 ohjelmoinnit ja vikakoodien luvut kaikkiin automerkkeihin p.044-2100131
Re: Keulasta kolaroitu 9-3 Coupé vm. 1998, kannattaako korjata?
Ei näytä pahalta. Ja kun kaskokaan ei ollut kunnossa niin ilman muuta kannattaa kunnostaa. Jos jostain kumman syystä et päätä kuitenkaan saabiasi kunnostaa niin laita mulle yv. Mahdollinen ostaja tiedossa.
900 -88
9-3 cab re85 -00
9-3 sc ttid -10
#4260
9-3 cab re85 -00
9-3 sc ttid -10
#4260
Re: Keulasta kolaroitu 9-3 Coupé vm. 1998, kannattaako korjata?
Jusa otti homman haltuun ja projekti on nyt kotiutettu, kiitos vielä kerran! Lopputuloksesta tuli aivan ällistyttävän hyvä, kuvat puhukoot puolestaan. Uusi rekisterikilpi katsastuskonttorilta pöllityn tilalle ja kovaa ajoa.
Re: Keulasta kolaroitu 9-3 Coupé vm. 1998, kannattaako korjata?
maski on sitten sama joka oli kolarissa
irvistää tiedän mutta kun ei uuttakaan ollut laittaa
(halki muutamasta kohtaa)
irvistää tiedän mutta kun ei uuttakaan ollut laittaa
(halki muutamasta kohtaa)
# 4490
tech 2 ohjelmoinnit ja vikakoodien luvut kaikkiin automerkkeihin p.044-2100131
tech 2 ohjelmoinnit ja vikakoodien luvut kaikkiin automerkkeihin p.044-2100131
-
- "Saabisti"
- Viestit: 3983
- Liittynyt: Pe Syys 24, 2004 10:30
- Paikkakunta: Jämsä
- Viesti:
Re: Keulasta kolaroitu 9-3 Coupé vm. 1998, kannattaako korjata?
Hienoa, että tällaista auttamisenhalua edelleen löytyy.
Hyvältä näyttää lopputulos.
Hyvältä näyttää lopputulos.
# 419 Vesa Pohjalainen
Re: Keulasta kolaroitu 9-3 Coupé vm. 1998, kannattaako korjata?
Nätti maski se on. Näkijät näkee, jos katsoo läheltä.jusa_71 kirjoitti:maski on sitten sama joka oli kolarissa
irvistää tiedän mutta kun ei uuttakaan ollut laittaa
(halki muutamasta kohtaa)
Re: Keulasta kolaroitu 9-3 Coupé vm. 1998, kannattaako korjata?
Onpa ilo lukea tämmöistä kirjoittelua. Voisi jopa sanoa että päivän pelastus. Hienossa kunnossa on auto joo. Saako kysyä, että mihin osui?
Ahdonvoimaa