Tuplakaasarit ja alipainesäädin

Ajaton klassikko. Tuotannossa 60-luvulta 90-luvun alkuun.
Vastaa Viestiin
Lahti411
"Hölösuu"
Viestit: 1788
Liittynyt: Ma Elo 03, 2009 09:51
Paikkakunta: Lahti

Tuplakaasarit ja alipainesäädin

Viesti Kirjoittaja Lahti411 »

Tuosta mun vuoden -76 99 superista meni alipainekello rikki. Mulla oli varastossa toinen kello, jossa oli samat numerot säätimen varressa, kuin rikkoutuneessa. Kuitenkin alipaineletkun paikka on toinen: alkuperäisessä letkun lähtö osoitti ylös ja tässä korvaajassa se taas osoittaa taakse, kohti kaasareita. Mahtaako kuitenkin olla eri kello? Kenties yksikaasarimallin? Onkos tietoa, mistä voisin saada ihan uuden alipainekellon tuplakaasariseen tuplikseen?
Citroen CX Pallas -84, VW 411 Variant -72, Citroen D-Super -71
Avatar
eegas
"Hölösuu"
Viestit: 1115
Liittynyt: Pe Heinä 21, 2006 13:10
Paikkakunta: Kauhava / Lapua / Liperi

Re: Tuplakaasarit ja alipainesäädin

Viesti Kirjoittaja eegas »

Minusta nuo numerot säätimen varressa ratkaisevia, jos vaan sopii paikalleen putkineen.
SAABeilla ajoa vuodesta -72 alkaen
rapakaari(at)gmail piste com, 0viisi04917511
Saab 9-5 2.3TA Aero sedan -07, Saab 9000i CS 2.0 man -98
MR-Saab 96L -77, Laikka-avo 99 -76, Dacia Logan Van 1.5 dCi -12
Jäsen #6056
core2
"Hölösuu"
Viestit: 4533
Liittynyt: Pe Kesä 04, 2010 18:57
Paikkakunta: Nyköping

Re: Tuplakaasarit ja alipainesäädin

Viesti Kirjoittaja core2 »

Tärkeintä on varmaan se liikkeen pituus jonka se alipainekello vetää jos pystyt sen jollain määrittelemään/rajoittamaan likimain samaksi niin ei pitäis olla mitään hätää.
Miksi olla vain vaikea, kun hiukan vaivaa nähden voi olla täysin mahdoton.
Vastaa Viestiin