Höh! 9000 aero leipo kiinni!

Tonnari, auto johon mahtuu koko suku.
lordofgreed
"Hirsch"
Viestit: 964
Liittynyt: Ti Huhti 05, 2005 11:34
Paikkakunta: Itä-Suomi

Re: Höh! 9000 aero leipo kiinni!

Viesti Kirjoittaja lordofgreed »

Eikös avainsana tuossa rattijuopumuksessa ole juuri tuo "kuljettaminen". Ja tiedän kyllä tapauksia joissa kortti on lähtenyt pelkästä käynnistämisestä/kuskin paikalla istumisesta (Joku aikaintakainen tuplakaasarihörpötin niin ei saata lähteä jos newbie-kuski kastelee tulpat tms.). Liekö sitten joku "jos on syytä olettaa" -optio noissa rangaistuksien jakamisessa? Itse en oikein ymmärrä tuota kortin pois ottamista jos auto ei liiku ja selvä kuljettaja on parhaimmillaan vieressä...
Vaan asiaankin liittyen, hirvittävä määrä turpokinnereitä (amatöörien käsissä) männöö helteillä paskaksi kyläpyörityksessä ja parkissa popittaessa. Ei välttämättä pannu kestä loputtomiin kun öljyt on "kokista" ja lämmöt tapissa polkastaan ahdot tappiin. Mikäs siinä jos perse kestää, saahan sitä hölömöillä...
Täyden koneremontin kun riipaisee niin onpahan taas siltä osin autoa vuosiksi. Raudassa ei ole raha hukassa! :roll:
# 2569
900S - ex-käyttöauto, RIP
900T16 - entinen ikuisuusprojekti
Simiti
"Kaasari"
Viestit: 5
Liittynyt: Ti Kesä 28, 2011 17:29

Re: Höh! 9000 aero leipo kiinni!

Viesti Kirjoittaja Simiti »

Saab Aero.

Rakas päiväkirja. Nyt sain säästettyä niin paljon jotta sain Aeron ostaa. Puhelimessa kuulosti hyvältä ja kaksilla renkaillla sekä lohkolämmittimellä ajettukkin vain reippaasti alle kaksisataa. Katsastettu.

Kovin kaukana auto oli ja Rita lupasi lähteä katsomaa. Annoin rahat ja valtuutin tekemään kaupat mikäli on hyvä.

Auto kulki toki kuin naton ohjus ja sitten kotona alkoivat ongelmat. HUOM

Kahdet renkaat toki oli kuten luvattiin, vanteita vain oli yhdet. -800

Lohkoon olin laittavinani autoa pikkupakkasella ja en löytänyt pistoketta. No ei kai kun ei siinä saatana edes ollut lohkolämmitintä. -350

Sitten saatana tuli konttorilta lappu, että pitää katsastaa, mitä vittua? Katsastus olikin vain maahantulokatsastus. Tietty johonkin saatanan ruotsinkieliselle paskakatsastusasemalle Rita vei sen romun. HYLÄTTY. Jarrulevyt liian ohuet edessä.

Siitä suivaantuneena vein auton korjaamolle ja sanoin, että kaikki levyt ja palat uusia. -400

Sitten siinä samalla huomattiin, että pakoputki on paskana. Uusi. -200

Romu katastettiin ja ajoin sillä saatana melkein 4 työmatkaa. Sitten rupesi savuttamaan.
Lopulta se saatanan tuomiopäivän vehe leikkas kiinni gigantin parkkipaikalla.

Kohta 3 viikkoa ollut kokkolan moottorihiomolla ja turbo paskana. Turbo kun on villi vehe siinä, että se pukkaa öljyt pakoputkeen hajotessaan. Lohko paskana, turbo paskana, kaikki paskana.

Mutta komian näkönen se on siinä pihalla. Korjaus: -2100

Saabismi on sairautta.

Ja tämä tarina on tosi. :roll: Mutta nyt vaimo haluaa ajaa sillä täysiä. Voi Jeesus. :D

Tämä kirjoitus tulee hieman myöhään. Kone ja turbo on korjattu jo kuukausia sitten. Anteeksi. Mutta jos vaimo häviää lentokentällä kesällä, niin joudun hommata lisää tehoja tuohon tuomiopäivän vehkeeseen. Kuulemma 240 on ihan OK. Mitä teen?
JouniCSE
"Hölösuu"
Viestit: 1590
Liittynyt: Ke Heinä 09, 2003 18:03
Paikkakunta: Kangasala

Re: Höh! 9000 aero leipo kiinni!

Viesti Kirjoittaja JouniCSE »

Simiti kirjoitti: Tämä kirjoitus tulee hieman myöhään. Kone ja turbo on korjattu jo kuukausia sitten. Anteeksi. Mutta jos vaimo häviää lentokentällä kesällä, niin joudun hommata lisää tehoja tuohon tuomiopäivän vehkeeseen. Kuulemma 240 on ihan OK. Mitä teen?
Jos tarkoitat että tuolla autolla on tarkotus mennä vetäseen mailin veto lentokentällä ja tuloksen pitäs olla 240 niin se jää haaveeksi vakioahtimella. Sun pitäs saada siitä ~340hp että siihen tulokseen pääset...
vesa67
"Hölösuu"
Viestit: 4621
Liittynyt: To Tammi 25, 2007 17:34
Paikkakunta: Kangasala

Re: Höh! 9000 aero leipo kiinni!

Viesti Kirjoittaja vesa67 »

Simiti kirjoitti: Mutta jos vaimo häviää lentokentällä kesällä, niin joudun hommata lisää tehoja tuohon tuomiopäivän vehkeeseen. Kuulemma 240 on ihan OK. Mitä teen?
Ota tiskiharja kauniiseen käteen
9000 CS 2.3tA -97 T5 RE85, 9-5 Aero -04 BP, Opel Ampera -12, Hyundai Kona 64 kWh MY20.5 Style

E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8, TECH2 operoinnit. Pääsäätäjä yrityksessä Suolinko
Vastaa Viestiin