Missä vika kun kylmänä käynnistyy pirskatin hyvin ja kuumana myös.
Mutta kun ajosta sammuttaa ja odottaa n.20minuuttia niin ei millään meinaa käynnistyä..
Olisiko lämpöaikakytkin vai piiripaineensäädin..?
Viimeksi muokannut 9000CD23T, Ma Marras 08, 2004 13:57. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Unohtui mainita että puolilämpöisenä kärry kastelee tulpat.
( taitaa saada hiukan liikaa menovettä, mutta miksi vain puolilämpöisenä..???? )
Siis ei ongelmia kun kone on kylmä tai kuuma...
helppo testata nappaamalla lämpöaikakytkimen piuha irti, ja starttailla kun kone on puolilämmin.....Jos ei enää kastele niin homma on selvä...
Jos homma kuitenkin jatkuu niin jokin vuotaa löpöä koneeseen.... Eli vuotava suutin tyhjää paineakun imusarjaan ja kun startataan jonkin ajan päästä niin meinaa kastella kynttilät...
Tietysti jos kastelu ilmiö ilmenee vain puolilämpöisellä koneella eikä tulikuumalla niin puoltaisi tuota lämpöaikakytkintä....
Saab 9-3 Sport Combi 1,8t Linear Business (KA)
#1814