t.t.j kirjoitti:Eihän tossa ole edes nahkoja. Eli tonnarin mittapuulla lähes karvalakki.
Mielipidekysymys, itselläni nahkaisissa polttaa kesällä ittensä ja talvella jäätyy kulkuset. Sitäpaitsi ne lohkeilee, vaikka käytän nahanhoitoainetta, siis ne jakkarat.
yhden talven ajoin tonnari turbolla jossa oli nahat, ikävä ajella sorateillä sellaisilla nopeuksilla joilla olen tottunut ajamaan, kurveissa liukuminen jakkarassa oli melkoista
kuupan penkissä mentiin diskreetisti, kangasverhoilu tontussa samoin.
ja kylmätkin oli penkit aina aamusella. eli suosittelemme varauksin ilman lampaan taljaa
saab,96,99CC-75,saab 9000-95,2xrabeneic binetta de luxe, 2xfordsonpower että major, fiat 580td4wd,fiat 9804wd,MF165,,nuffield 10/60 olympia maamosa, bernard maamosa,
Tää lienee niitä kysymyksiä, joita ei järkisyillä ratkota. Itsellä ollut sekä nahkoja että kankaita. Molempi ihan kiva. Järkisyitä nahalle en löydä tosin muuta kuin että helpompi siivota pehmikset penkiltä.
tänään paljastui ikävämpi ylläri, vahvistinta ei ollutkaan, vain sen pidike ja jokin muovilerpake, jota isä ja myös minä pidimme vahvistimena .Olisiko tietoa vahvistimesta jonka voisi tuohon sille varattuun kohtaan joskus laitella
saab 9000 cde, olen saabisti ajan saabilla, äiti mikä on "bmw"
pihasta löytyy lisäksi vanhempien 9-3, ja vanhin automme saab 900 gle
Takakontista löytyy paljon tilaa kun ottaa sivuilta peitteitä pois edestä. Sieltä paljastuu varmasti vahvistimelle sopiva tila ulkopellin ja sisempänä olevien tukipeltien (ne mihin verhoilu tulee kiinni) välistä.
Subwoofer on ehkä helpoin asentaa vararenkaan paikalle jos ei laita valmista koteloitua värkkiä pienentämään kontin tilaa.
Toisaalta free air tyyppinen ratkaisu voisi onnistua pienellä tilankäytöllä myöskin sinne sivulle, magneetti verhoilun ja ulkopellin väliin + riittävästi vanua. Ehkä vahvistettu vaneri elementin ympärille ja tukevasti kiinni rakenteisiin. (Se vaan ei jumputa niin isosti, mutta eihän sen tarvikaan kun haetaan mahdollisimman tasaista toistokäyrää.)
kiitoksia vinkeistä litefun , kaveri lupasi lahjoittaa 12 tuuman supparin koteloineen muodolliseen 20 e hintaan, kun aloitan projektin, (menee vielä aikaa), sillä pitää hankkia osat vähitellen, sillä opiskelu agrolokiksi lähestyy, mutta sitten kunhan on osat ja kaverini apuna, niin alkaa tapahtua, vararenkaan paikka on jo täynnä, sillä siellä on mm; hinausköysi ja apukaapelit...
no joo eihän siinä turboa ole, mutta en ole kyllä kaivannutkaan, kun joskus ohitus tilanteissa ja tuossa meidän 9-3 on jo turbo ja sillä saa aina paikattua oman auton turbottomuuden