överi kirjoitti:valkoinen se on kuten edellinenkin...
Valkoinen on aina hyvä valinta....suosittelen kuitenkin, että joko vahaat sen kunnolla uutena tai sitten joku näistä pintakäsittelyistä, helpompi pitää puhtaana.
överi kirjoitti:valkoinen se on kuten edellinenkin...
En tiedä onko Opelissa uutena joku pinnoite, mutta aika helposti tuntuu lika irtoavan minun valkoisesta autosta. Tosin tilanne parani vielä huomattavasti kun auton vahasi. Onhan se valkoinen arka väri, saa olla mesemässä kokoajan. Puhtaana toki tyylikkään näköinen.Marko A kirjoitti:Saabeissa on uutena sellainen pinta, ettei siitä tarvitse stressata. Toisin kuin esim Subarussa oli...
Eli Saab on jotenkin käsitelty jo tehtaalla ilmeisesti. Pinta hylkii aika hyvin likaa suoraan "pakasta vedettynä"
Suunnilleen tuollaisen esitteen sai jo merkkiliikkeestä ihan suomen kielellä paperille painettuna...
Tuskin sentään. Onhan uusi Kia Optimakin ollut liikenteessä muualla jo tovin, mutta Eurooppaan ei liene edes saapunut.blobbo kirjoitti:Taitaa tämä SC ja NG9-5 yleensäkin ns. vanheta käsiin, kun tehdas ei pyöri.. surullista mutta totta.
*OFFTOPIC*Fred Scuttle kirjoitti: Tuskin sentään. Onhan uusi Kia Optimakin ollut liikenteessä muualla jo tovin, mutta Eurooppaan ei liene edes saapunut.
Heti ensisilmäyksellä aika paljon ainakin NG 9-5:n (keula ja kojelauta) ja Jaguar XF:n (perä) piirteitä..Teme100 kirjoitti: Muotoilulainaa se on kyllä velkaa useammallekin merkille, mutta lopputulos on silti oikein toimiva. Parasta mitä Koreasta on tainnut ikinä tulla.
http://plaza.fi/moottori/koeajot/kia-op ... -eteenpain