kun kylmää tuntuu kompura työntävän eikä tuntuis kokoajan pyörivän, niin säästetään rahat muihin kesän rientoihin ja tonnarin korjaamiseen

Ei. Kompura imee kylmää höyrystimeltä ja samalla joutuu työntämään kuumaa lauhduttimelleteesalama kirjoitti:...kylmää tuntuu kompura työntävän...
joo olet oikeassa ja minä olin väärässä. Kirjoitin aluksi "kompura työntää kylmää" vain yleistääkseni että kylmäkone toimii.et kirjoitti:Kompuralle tulee höyryä ja lähtee höyryä. Paine vain nostetaan kompuran työllä niin kylmä muuttuu kuumaksi.
Lauduttimessa auton keulalla kylmäaine nesteytyy ja menee nestelinjaa höyrystimelle. Ennen höyrystintä paisuntaventtiilillä alennetaan nesteen paine niin tulee kylmää nestettä joka taas höyrystyy höyrystimessä.
et kirjoitti:Kylmäkierto on hyvin yksinkertainen, mutta on kuin uskonasia koska ei tuonne kylmäkiertoon pääse omin silmin katselemaan.
Pöhkiksen kysymykseen heittäisin arvauksen... Jos paineet ei mene yli tai ali paineanturin arvoista niin silloin virta kulkee. Kiinnitettäessä painemittarit kompuran molemmin puolin ja paineet näyttää järjestelmän olevan kunnos niin ottaa paineanturilta johdot ja yhdistää ne.
Paineanturit kuuluis oikeaoppisesti olla imulinjas ja kuumakaasulinjas eikä nestelinjas.