rattinapit jälkiasennus soittimeen

Autoja voi muokata ja säätää. Täällä voit vaihtaa mielipiteitä aiheesta.
Vastaa Viestiin
kari
"Turbo"

rattinapit jälkiasennus soittimeen

Viesti Kirjoittaja kari »

Tuli hommattua sabaan tollanen kenwoodin soitin KDC-6051U ja siihen Autoleadsin PC29-632 jolla pitäsi saada nuot 9-5:n rattinapit toimimaan. Ainut mitä olen saanut aikaan on, että sid näyttää että hälyttimessä on vikaa :lol:
Eli onko kellään kokemuksia kyseisestä möykystä. Ohjeen mukaan tuo möykky kytketään soittemelle tulevan virtaliittimen ja soittimen väliin ja kytkeytyy siinä samalla auton väylään. Tuo hälytinvika kuittaantuu kun möykyn ottaa pois.
9-3 2.8 xwd -09
9-3 Cab -04
white9-5
"Hölösuu"

Re: rattinapit jälkiasennus soittimeen

Viesti Kirjoittaja white9-5 »

Mulla on just sama murikka JVC:n soittimessa ja toimii hyvin, jos ei lasketa sitä kun auto on ollut n.20min virratta niin murikka ajaa äänet nollaan.
Kytkitkö se yhden johdon sinne ratin alle tai SID:n taakse?

edit: Tuli vielä mieleen, että onko autosi automaatti jossa on rattivaihteet? Jos on niin silloin tuo murikka ilmeisesti väärä ja pitäis olla 29-643.
Saab 9-3 SC Aero BioPower A5 MY09 JC Performance
Saab 9-3 SS Linear M6 MY08
kari
"Turbo"

Viesti Kirjoittaja kari »

Eli nyppäsin tuon soittimelle tulevan johdon irti ja sitte tuon palikan siihen väliin. Ohjeissa ei mainita kytkennästä muuta, kun että laittaa soittimen johdon väliin ja pc29-632:stä sininen johto soittimelta tulevaan si/ke piuhaan.
Ohjeet meni suurin piirtein näin.
- Virrat pois.
- Kytke möykky.
- Virrat päälle.
- Etsi radiosta jokin kanava ja odota, että rds löytää kanavan nimen.
- Tallenna kanava.
- Virrat pois vähintään 10sek
- Virrat takaisin ja nyt nappien pitäisi toimia.

Mulla tekee niin että kun laitan möykyn paikoilleen ja koitan etsiä kanavaa, niin radion omat napit pelaavat hirveällä viiveellä. Kun käynnistän uudelleen, rattinapit ei toimi ja radion oma volumekin menee nollaa itekseen yhden sekunnin kuluttua :lol:

Tarvii käydä kyselemässä tuota toista purkkia. Mulla on tomaatti rattivaihteilla.

White9-5 oletko tilannut oman osan ulkomailta vaiko löysitkö Suomesta?
9-3 2.8 xwd -09
9-3 Cab -04
white9-5
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja white9-5 »

Joo itse tilasin ebay:stä. Tuon mukaan rattivaihteisiin on eri murikka, eli autoissa on eroja.
Saab 9-3 SC Aero BioPower A5 MY09 JC Performance
Saab 9-3 SS Linear M6 MY08
Vastaa Viestiin