Eli kysymys kuuluu missä mallissa/vuosimallissa on 4-lovinen ja missä on 5-lovinen loota?
Janne
Saapin AT-lootat A4/A5?
Saapin AT-lootat A4/A5?
Janne
9-3 Vector -08 AT Sport Combi 1.9Tid
Re: Saapin AT-lootat A4/A5?
1998-2001 4-vaihteinen, 2002-2009 5-vaihteinen.
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
Oliko vieläpä niin, että 2002 oli "välimallin" 5-vaihteinen ilman ohjauspyörässä olevia vaihtonappeja ja 2003 eteenpäin parannettu laatikon design ja ne paddlet.
Sentronic-toiminto tuli 2003 mutta ei se laatikko tainnut parantua ennenkuin vasta 04 vai 05 kun tuli parempi venttiilikoneisto.
Mulla oli MY2002 Sentronic
Tommi - Jäsen 2001
Saab NG 9-5 Aero XWD ja 9-5 2.3 Turbo Wagon
Saab 900 OG Cabriolet Turbo ja Saab 99
Saab 96
Saab NG 9-5 Aero XWD ja 9-5 2.3 Turbo Wagon
Saab 900 OG Cabriolet Turbo ja Saab 99
Saab 96
Näin voi ollakin jos mallinvaihdoksen vaiheilla valmistettu femma, mutta ei vielä 2003.eklunto1 kirjoitti:Mulla oli MY2002 Sentronic
Syys-lokakuussa 2002 valmistetut melkovarmaan jo 2003:sia
Miksi olla vain vaikea, kun hiukan vaivaa nähden voi olla täysin mahdoton.
Noniin,9-5, -02, AT Wagon hankittu taloon.
Kaveri oli vaihtanut lootaan öljyt, mutta kertoi että öljyt on puolet ja puolet jotakin mallia 2 ja 3.
Pitänee vaihtaa vielä kerran mallia 3 öljyt lähiaikoina. Jostakin olen kuullut, että nuo öljyt pitää vaihtaa siten, että ensin vaihdetaan mitä tulee ulos, ja käytetään (ajetaan lenkki) ja sitten lasketaan ulos öljyt ja laitetaan vielä uudet sisään. Onko suosituksia?
Kaveri oli vaihtanut lootaan öljyt, mutta kertoi että öljyt on puolet ja puolet jotakin mallia 2 ja 3.
Pitänee vaihtaa vielä kerran mallia 3 öljyt lähiaikoina. Jostakin olen kuullut, että nuo öljyt pitää vaihtaa siten, että ensin vaihdetaan mitä tulee ulos, ja käytetään (ajetaan lenkki) ja sitten lasketaan ulos öljyt ja laitetaan vielä uudet sisään. Onko suosituksia?
Janne