8v turbo ja vaparin nokkien ero?

Ajaton klassikko. Tuotannossa 60-luvulta 90-luvun alkuun.
Vastaa Viestiin
[Jyri]
"Turbo"
Viestit: 227
Liittynyt: Su Helmi 12, 2006 12:14
Paikkakunta: Toholampi

8v turbo ja vaparin nokkien ero?

Viesti Kirjoittaja [Jyri] »

Eli voiko laittaa turboon vaparin nokan?

Kävi ylikierroksilla ja paininkuppi+nokka paskaks.. Venttiili ei oo kierossa, mitattiin ohivuotomittarilla eikä puhaltanu läpi
og93 aero KA, og900 t8 PR, 99 b204 PR
#4400
JugiBoy
"Viggen"
Viestit: 627
Liittynyt: Ti Huhti 26, 2005 17:03
Paikkakunta: Piikkiö

Re: 8v turbo ja vaparin nokkien ero?

Viesti Kirjoittaja JugiBoy »

Voit laittaa. Samat ajoitukset ja nousut. Kaasarikoneenkin nokka käy. Ainoa ero on kaasarissa nokka-akseliin koneistettu bensapumpun käyttöakselin ura.
# 1177
9-5 2.3t -01, 900 GLE -91
900 Cab T16 -88, 900 CD Combi Coupé -83
900 CD T16 -86, 900 Aero T16 -85
[Jyri]
"Turbo"
Viestit: 227
Liittynyt: Su Helmi 12, 2006 12:14
Paikkakunta: Toholampi

Re: 8v turbo ja vaparin nokkien ero?

Viesti Kirjoittaja [Jyri] »

OK. Tässä venttiilinvälyksiä just säädän.. Illalla ajeleen :) Jos sitte ei särkeny samalla mitään muuta alempaa :/

Edit. Hienosti pelittää! :))
og93 aero KA, og900 t8 PR, 99 b204 PR
#4400
JugiBoy
"Viggen"
Viestit: 627
Liittynyt: Ti Huhti 26, 2005 17:03
Paikkakunta: Piikkiö

Re: 8v turbo ja vaparin nokkien ero?

Viesti Kirjoittaja JugiBoy »

Hyvä homma :D
# 1177
9-5 2.3t -01, 900 GLE -91
900 Cab T16 -88, 900 CD Combi Coupé -83
900 CD T16 -86, 900 Aero T16 -85
Vastaa Viestiin