Halpaliittymät???
Halpaliittymät???
Nyt pitäis vaihtaa kännykkä liittymää, kun sain haettua ilmaisen digikamera eikä enää tarvi E**saa tukea sen takia. Eli mitä suositetellaan, Saunalahden ja Tele Finlandin hinnastoja oon kattellu, mutta oliko niitä muita/halvempia???
1×90+1×(9-3)+2×(9-5)+1×96+4×99+9×900+4×9000=44696
1×90+1×(9-3)+2×(9-5)+1×96+4×99+9×900+4×9000=44696
-
- "Viggen"
-
- "Viggen"
Saunalahtea suosittelen. Ollut käytössä reilun vuoden eikä mitään valittamista ole ollut. Puhelinlaskut laskivat noin luokkaa 40% verrattuna edelliseen Soneran liittymään.
Kuuluvuus on erinomainen. Liittymän hallinta on helppoa netissä, voi ostaa palveluita, vaihtaa liittymätyyppiä ja maksaa laskun helposti. Uusien liittymätyyppien syntymistä kannattaa seurata ja tarvittaessa sitten vaihtaa uuteen edullisempaan vaihtoehtoon.
Kaveripiirissä on myös tyytyväisiä Cubion ja muiden liittymien käyttäjiä, joten valinnanvaraa on. Eli vaihda sellaiseen, mikä itsestä tuntuu parhaalta vaihtoehdolta...

Kuuluvuus on erinomainen. Liittymän hallinta on helppoa netissä, voi ostaa palveluita, vaihtaa liittymätyyppiä ja maksaa laskun helposti. Uusien liittymätyyppien syntymistä kannattaa seurata ja tarvittaessa sitten vaihtaa uuteen edullisempaan vaihtoehtoon.
Kaveripiirissä on myös tyytyväisiä Cubion ja muiden liittymien käyttäjiä, joten valinnanvaraa on. Eli vaihda sellaiseen, mikä itsestä tuntuu parhaalta vaihtoehdolta...
Saab 9-3 Aero Cabriolet 2008 https://www.nettiauto.com/saab/9-3/9679108
Kuuppa -72 odottaa entisöintiä
Kuuppa -72 odottaa entisöintiä
Ei nyt varsinaisesti liity asiaan. Mutta viime viikolla aattelin vaihtaa kans tollaseen halpaliittymään (DNA-joku?). Avasin keskiviikkona DNA-liittymän ja sain kaupanpäälle viidenkympin kannettavan CD-soittimen. Torstaina soi puhelin ja soitettiin Soneran asiakaspalvelusta ja tarjottiin soneran liitymää takaisin. No pointti oli se, et sonera lupas 150€ puheaikaa, jonka saan nyt 25€ kuukausi erissä.. Ja niin palas taas luotto Soneraan..
93 1.9 TTiD -11
93 2.0T cab -07
95 2.3T Aero -00
96 super -79
93 2.0T cab -07
95 2.3T Aero -00
96 super -79
Saunalahdesta ja Tele Finlandista on kokemuksia.
Saunalahti on ihan ok niin kauan kun ei ole ongelmia, asiakaspalveluun läpi pääsy on pitkä ja tuskainen prosessi
Lisäksi jos sattuu käymään niin oudosti että liittymässä/kortissa/tms. ilmenee vikaa niin erään adsl-liittymän toimintaan saamisesta saatujen kokemuksien perusteella suosittelisin siinä vaiheessa vaihtamaan liittymää..
TF on muuten TeliaSonera finlandin tytäryhtiö jos ette tienneet. Ei se silti tarkoita että niidenkään asiakaspalveluun pääsisi välttämättä tuskattomasti, joskus vastaavat about samantien, joskus kestääääääääää
Itse valitisisin jälkimmäisen
Saunalahti on ihan ok niin kauan kun ei ole ongelmia, asiakaspalveluun läpi pääsy on pitkä ja tuskainen prosessi

TF on muuten TeliaSonera finlandin tytäryhtiö jos ette tienneet. Ei se silti tarkoita että niidenkään asiakaspalveluun pääsisi välttämättä tuskattomasti, joskus vastaavat about samantien, joskus kestääääääääää
Itse valitisisin jälkimmäisen

#1655 9000 Aero M96, 9-5 Aero M05, 2x 9000turbo M86, 9-3 Aero Cabriolet M01
Chevrolet Captiva -07 Skoda Enyaq 80x sportline -23
Turbocharged, turbocharged, turbocharged, turbocharged, turbocharged, turbocharged, charged.
Chevrolet Captiva -07 Skoda Enyaq 80x sportline -23
Turbocharged, turbocharged, turbocharged, turbocharged, turbocharged, turbocharged, charged.
-
- "Hölösuu"
- Viesti:
Vaihdoin pari viikkoa sitten TeleFinlandiin. Tähän mennessä toiminut hyvin, joten ensimmäistä ongelmatilannetta odotellaan. Laskua ei ole vielä tullut, joten saa nähdä kuinka monta senttiä se loppujen lopuksi pienenee. Tätä ennen minulla oli Saunalahti, jonka valitse vuosi takaperin, kun niillä oli aika halvat hinnat. Nyt vaihdoin TeleFinlandiin, koska niillä oli vielä halvemmat mitä Saunalahdella. Saunalahti toimi hyvin eikä ongelmia ollut. Tuollaisista kytkykaupoista minä itse en välitä tippaakaan.
samat jorinat kun muillakin, eli vaihto sonerasta saunalahteen laski puhelulaskuja, mutta sauniksella ei käytännössä ole asiakaspalvelua, koska "puhelujonon" läpi ei käytännössä pääse (okei, kerran olen sissinä jonottanut perille asti mutta se maksoi verta hikeä ja kyyneleitä). täytyy sanoa että soneran asiakaspalvelu oli aivan loistava tähän verrattuna, sieltä vastattin käytännössä aina välittömästi.
liittymää tehdessä siis liittymän asetukset kerralla kuntoon, jälkeenpäin säätäminen edellämainitun seikan vuoksi työlästä.
liittymää tehdessä siis liittymän asetukset kerralla kuntoon, jälkeenpäin säätäminen edellämainitun seikan vuoksi työlästä.
Luca F #1724, ex-Saabisti vuosilta 2003-2013 (Saab 99 -71,75,76,77,77,78,78,79,80,84,84,84,84, Saab 900 -83,83,84,86,90,91)
-
- "Saabisti"
- Viesti:
Kylkiäisistä en tiedä, mutta dna on julkaissut uuden liittymän joka on hinnaltaan kilpailukykyinen: http://www.dnafinland.fi/kampanja/onni/avaus.html