Kamera oli HP:n 433, Citymarketista plussakortilla 99e.Rynnäkkösämpylä kirjoitti:Saako Elisalta ilmaisen digikameran? Minkä merkkisiä noi on?
Halpaliittymät???
Itse pysyn soneran liittymässä.Ainut mistä on hyviä kokemuksia.
Ja soneran asiakaspalveluun ei ole kuin soittaa.
Saunalahti on mulle velkaa 35mk eivätkä näytä maksavan vaikka aina lupaavat.
Laitetaan tilille plaa plaa plaa...... Uhkaan kohta pommilla.

Saab 9-5 Griffin -01, Saab 9-5 2.0t -06, Saab 9-5 1.9tids -08
Mulla oli Soneralta vaikeuksia saada puheaika etu ulos. Lupasivat 100euroa sitä, mut eivät meinanneet alkaa lyhentää laskuista. Muutama vihainen soitto asiakaspalveluun niin sit vähensivät könttänä sen, mut eivät sitten sen jälkeen tahtoneet avata lahjaksi hommattua liittymää.Milli kirjoitti:Itse pysyn soneran liittymässä.Ainut mistä on hyviä kokemuksia.Ja soneran asiakaspalveluun ei ole kuin soittaa.
Saunalahti on mulle velkaa 35mk eivätkä näytä maksavan vaikka aina lupaavat.
Laitetaan tilille plaa plaa plaa...... Uhkaan kohta pommilla.
![]()
Saab 93 205Hp Jenkkimalli!!!!!
*MYYNNISSÄ*
*MYYNNISSÄ*
Vaihdoin Sonerasta Elisaan alkuvuodesta kun Elisan liittymään sai kylkiäisinä digiboksin per liittymä ja puhelutkin tuntuivat olevan edukkaita. Digiboksi on paska ja Elisan kuuluvuus vielä paskempi... vaihdoin juuri takaisin Soneraan.
Fiksut väittävät että Soneralla ja Rätinälinjalla on ollut erilaiset verkonrakennus filosofiat. Sonera on rakentanut pienitehoisia mastoja taajaan ja Rätinälinja isotehoisia harvaan. Soneran verkko toimisi siten paremmin alueilla joissa maasto aineuttaa paljon katveita.
Fiksut väittävät että Soneralla ja Rätinälinjalla on ollut erilaiset verkonrakennus filosofiat. Sonera on rakentanut pienitehoisia mastoja taajaan ja Rätinälinja isotehoisia harvaan. Soneran verkko toimisi siten paremmin alueilla joissa maasto aineuttaa paljon katveita.
-Jussi-
Audi Q3 Sportback, Saab 9-5 2.0T, Saab 9-5 2.3T
Ex Saab 900, 9000, 9-5
Audi Q3 Sportback, Saab 9-5 2.0T, Saab 9-5 2.3T
Ex Saab 900, 9000, 9-5
Mulla oli ennen Sonera, ei mitään moitittavaa. Nykyään on Elisa, ei myöskään mitään moitittavaa.
-dimebak-
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001