ja saabbi on 2.0 vaparikoneella.
lämpömittari temppuilee 900ng.
lämpömittari temppuilee 900ng.
mikä on vikana kun lämpömittari nousee sentin verran vaikka kone on lämmin. Vesi kiertä normaalisti ja puhaltaa lämmintä sisälle. Termostaatin vaihdoin jo mutta ei ollut mitään vaikutusta. voiko vika olla vedenlämpöanturissa vai onko mittaristossa häikkää?
ja saabbi on 2.0 vaparikoneella.
ja saabbi on 2.0 vaparikoneella.
Re: lämpömittari temppuilee 900ng.
Voi olla vika anturissa tai mittarissa. Tarkista nyt ensin anturi kannen päädystä (vaihteiston pää) ja sen liitin. Mittaristoja on vaivaneet huonot juotokset toisinaan.
9000 CS 2.3tA -97 T5 RE85, 9-5 Aero -04 BP, Opel Ampera -12, Hyundai Kona 64 kWh MY20.5 Style
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8, TECH2 operoinnit. Pääsäätäjä yrityksessä Suolinko
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8, TECH2 operoinnit. Pääsäätäjä yrityksessä Suolinko
Re: lämpömittari temppuilee 900ng.
mutta jos anturi on paskana niin kuuluuko lämpömittarin nousta ollenkaan?
Re: lämpömittari temppuilee 900ng.
Viallinen anturi voi tuottaa väärää tietoa mittarille.
Re: lämpömittari temppuilee 900ng.
Kävin ostamassa vedenlämpöanturin mutta se on hiukan erilainen kun saabissa on nyt kiinni sellainen anturi jossai ei ole siinä anturin päässä liitintä vaan lähtee johdot ja tuossa uudessa on liitin anturin päässä. onko väärä vai saako sen sovellettua jotenkin ?
Re: lämpömittari temppuilee 900ng.
Mistä ja mitä (= osa- ja/tai tuotenumero) ostit? Ja mitä kuitissa lukee?
Re: lämpömittari temppuilee 900ng.
ostin motonetistä ja kuitissa taisi lukea lämpöanturi saab. ja maksoi about 10 egee.
Re: lämpömittari temppuilee 900ng.
Ng900 ja Trionic5 koneet yleensäkin käyttää kahta moottorin vesitilassa olevaa lämpötila-anturia. Kannen päädyssä oleva johdollinen anturi antaa signaalin mittaristolle ICE:n kautta ng900:ssa.
Imusarjan kanavien 3 ja 4 välissä on toinen anturi joka kertoo Trionicille moottorin lämpötilan, ja tuossa anturissa on liitin persuksissa, ei johdon päässä.
Sähköisesti näyttävät olevan samankaltaisia mutta taitaa jenka olla erilainen.
Imusarjan kanavien 3 ja 4 välissä on toinen anturi joka kertoo Trionicille moottorin lämpötilan, ja tuossa anturissa on liitin persuksissa, ei johdon päässä.
Sähköisesti näyttävät olevan samankaltaisia mutta taitaa jenka olla erilainen.
9000 CS 2.3tA -97 T5 RE85, 9-5 Aero -04 BP, Opel Ampera -12, Hyundai Kona 64 kWh MY20.5 Style
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8, TECH2 operoinnit. Pääsäätäjä yrityksessä Suolinko
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8, TECH2 operoinnit. Pääsäätäjä yrityksessä Suolinko