Tulipahan otettua renkaat alta pois jonka jälkeen irrotin sisälokarit, sitten pesu, kotelosuoja ja alustamassa, suojaamisen suoritin pensselillä paitsi palkit sisäouolelta kompuraa apuna käyttäen.
Otettuani sisälokarit pois yllätyin kuinka paljon peltisaumoja/liitoksia sielä oli suojaamatta, toki osa oli tehtaalla suojattu jollakin tiivistemassalla, mutta mielestäni suojaus oli tarpeen, koska sisälokarin ja lokasuojan väliin oli jo nyt kertynyt jonkinverran likaa vaikka autolla ajettu vasta 10000km.
Turhaa tai ei mutta tulipahan tehtyä?
Ruostesuojaus.
Ruostesuojaus.
Voi Saabanan !!
9-3 SS 1,8t 04. + BSR Steg 1 (myyty).
9-3 SS 1,8t 04. + BSR Steg 1 (myyty).
Et varmaan toiminut tyhmästi. Kyllä aika köykäisesti on massailltu nykyään. Itselläni farkun pohjan palkit olivat sisältä ihan kirkkaat eli ilman aineita. Jos meinaa autoa pidempään pitää, kannattaa ehdottomasti joku tehdaskäsittely (takuu säilyy) tehdä/teettää. Olen sitä mieltä.
#1710
9-5 3,0TiD Wagon Vect -03 KA
96 V4 -72 KA, OE
Ford Mustang Sports Roof -69 KA
9-5 3,0TiD Wagon Vect -03 KA
96 V4 -72 KA, OE
Ford Mustang Sports Roof -69 KA
SS:n Suojaus ruostepeikkoa vastaan
Lämmitellään tätä vanhaa viestiketjua uudelleen, kun ei uusiakaan aiheita ihan hirveällä tahdilla tunnu tälle SS-osastolle tulevan... ja kesähän on aina televisio-ohjelmissakin uusintojen aikaa!
Onko kukaan selvitellyt, mitä maksaa SS:iin teetetty ruostesuojaus. Ilmeisesti kannattaa teettää uudehkolle(kin) autolle?
Mitä rajoituksia valmistaja antaa näille erilaisissa "ruostesuojauspajoissa" tehdyille lisäruostesuojauksille? Ilmeisesti eivät saisi ainakaan hirveästi nakerrella uusia reikiä autoon?
Onko kukaan selvitellyt, mitä maksaa SS:iin teetetty ruostesuojaus. Ilmeisesti kannattaa teettää uudehkolle(kin) autolle?
Mitä rajoituksia valmistaja antaa näille erilaisissa "ruostesuojauspajoissa" tehdyille lisäruostesuojauksille? Ilmeisesti eivät saisi ainakaan hirveästi nakerrella uusia reikiä autoon?