Rene-Rane kirjoitti:kai ne ovat sentään linijaa: Volvo, Bemari, volkkari, audi....
Saab tulee hyvin selkeästi, erottaa saabit myös kuvista ja tekstistä Mini on kova sana tällähetkellä pikkuautona (metsästin tänään koko kitteen ainoan pikkuautominin kun pojan ensimmäinen mini jäi toiseen mummolaan ja illalla viimenen ja aamulla ensimmäinen huoli oli että missä on "mimi") volvo tulee myös kun apteekin hyllyltä ja nissanit osataan erotella autojen seasta kun isovanhemmilla on lähes kaikilla moiset vehkeet. Hälytysajoneuvot on "piipaa-auto". Ei varmaan tuu automiestä?
Tuolla töissä naurattaa nuo opiston sällit kun hijaseillaan ajelloo pitkin tunnelitietä ja kypärässä palaa otsalamppu. Sitten valittaat kun ei nää peruutella ja ajella, mukamas kuorma-auton valot häikässöö.. v**tu mitä torveloita.
11 saabia löytyy, 8kpl og900:sia ja 2kpl og9-5:sia (-01 9-5 2,3t se) ja -02 9-5 2.3t wagon vector, 1kpl. 99GL -82 ja Suzuki Grand Vitara 2.0 -07
Hmmm?!?? Ehkäpä siksi, että Kallasvuo taisi aloittaa '06 toimarina Ollilan jättäessä operatiivisen johdon. Ja varsinkin jos arvon päätoimittaja sanoo Nokian sulattaneen arvoaan vuodesta '08 tähän päivään Ei vaan natsaa
Stockmannin alen loppurysäys. Tai oikeastaan samma på svenska: mitähän Helsingissä pyörivät amerikkalaisturistit mahtavat miettiä, kun seinissä ja ovissa lukee suurin kirjaimin "slut rusch".
Pelattiin tuttavaperheen lasten kanssa Twisteriä, niin pellavahousut ratkesivat haarasauman vierestä niin, että lähes koko oikea puntti irtosi. Onneksi oli bokserit alla.
Hyvää H&M-laatua, kun vasta neljäntenä vuonna hajosivat (toki nappi oli singonnut jo aiemmin, mutta siitä voidaan syyttää vaikka omaa vatsaa) eikä kuitenkaan kovin montaa euroa kukkaroa köyhdyttäneet.
Eihän tää edes voi enää vituttaa... 10min venattiin pasilan asemalla "kulkuväylän vapautumista". Tais olla joko pirun pitkä juna, joka siellä väylällä oli tai sitten se oli porsinut kiskoille. Voi toki olla, että sekin odotti "kulkuväylän vapautumista" eli että tämä kippo saataisiin edestä pois. Ja sitten kävivät tahtojen taistelua, kumpi joutuu ottaa viereisen jostain näistä kolmestasadasta raiteesta.
Eilen maalauksen jälkeen katsoin auton kylkeä ja totesin, eihän tuota värieroa edes huomaa. Sitten vaihdoin työlasit normaaleihin ja ero näkyi heti. Syy miksei näe selvisi, alustustyön pölyt tehnyt tehtävänsä myös laseihin ja maailma oli hyvin epäselvä niihin tarttuneen pölyn takia.
"Hyvät matkustajat, nyt on tässä Pasilan asemalla sellainen tilanne, että ajolangasta on kadonnut jännite. Joudumme odottamaan jännitteen palaamista ennalta määrittämättömän ajan."
Odotus ei ollut pitkä, mutta kuulutus aiheutti pieniä tyrskähdyksiä useammassakin.