satku
satku
OLIS TARKOTUKSENA HOMMATA 900 2,1 16v VM.92.AUTO TODELLA SIISTI,MUTTA KILOMETREJÄ 360000.JONKUNLAISTA HUOLTOKIRJAA ON PIDETTY,VERHOILUT EHJÄT EIKÄ TUPAKOITU.MITÄHÄN MAHTAA OLLA TEKNIIKKAPUOLELLA ODOTETTAVISSA NÄILLÄ KILOMETREILLÄ?
Re: satku
Vesiventtiili lämmityslaitteesta vaihtoon, uusi pakoputki alusta loppuun, täysi jarruremontti, kytkin remontti, laturin silta, maadoituspisteen korjaus, vetarien tunneleiden hitsaus sekä uudet umpioiden heijastinpinnat, mahdollisesti uusi tuulilasi sekä kosmeettista kaunistelua ja keskuslukon uudelleen juottoa.
Sebardi #4526
Saab 900 T 16 -88 Saab 9-3 t E85 -02
Saab 900 T 16 -88 Saab 9-3 t E85 -02
Re: satku
ei pidä säikähtää rehellisestä mielipiteestä, samat viat tulevat joka autoon eteen noilla kilometreillä, asennetta kehiin ja rohkeasti 900:sen kimppuun.
Sebardi #4526
Saab 900 T 16 -88 Saab 9-3 t E85 -02
Saab 900 T 16 -88 Saab 9-3 t E85 -02
Re: satku
Näimpä, kyllä vanhat autot on aina yksilöitä, eikä sitä voi mitenkään ennustaa miten kauan kestää vai kestääkö ollenkaan ennen isoja korjauksia. Ei pidä siis olettaa että muutaman satasen maksava 20v ja 400tkm ajettu auto olisi uutta vastaava 

Saab 9-3 Cabriolet 2.0t Vector A MY07
Saab NG9-5 2.0T Aero A Biopower MY11
Saab NG9-5 2.0T Aero A Biopower MY11