Fiksusti kirjoitettu kaima-Risto. Juuri otsikon mukaisesti tuota palautettani kirjoitinkin.Risto kirjoitti:Lainaa:
Helpdesk
Uutiset / helpdesk / palaute / tiedotteet. Tänne voit kirjoittaa palautetta forumista/toiminnasta sekä kysellä apua forumin käytössä.
Tässä osiossa ei ole tarkoituskaan keskustella Saabeista. Siirry lukemaan muita osioita.
Oliko muilla ongelmia???
Re: Oliko muilla ongelmia???
Risto Suikkari #1260, Saabilla 1971 alkaen
Kuten yleensäkin. Jopa Tero_s kiitteli kevätkokouksessa oikein kädestä pitäen kirjoitusteni sofistikoituneisuutta.ristos kirjoitti:Fiksusti kirjoitettu kaima-Risto.
Joopa, mie ymmärrän ongelman, ei näitä sifistyssanoja ymmärrä erkkikäänRisto kirjoitti:Jopa Tero_s kiitteli kevätkokouksessa oikein kädestä pitäen kirjoitusteni sofistikoituneisuutta.
Terohan sanoi siinä jotain nurkkapatriotismista, ettäää...
-
Turbo Sensonic
- "Hölösuu"
Aikamoisia väitöksiä/syytöksiä täällä esitetään: ensiksi on väitetty, että UG -foorumin porukka sabotoisi klubifoorumia ja toiseksi, että yritetään "kalastella" porukkaa tuonne toiselle foorumille. Minä kun en valitettavasti muistanut, että keskusteluja ei pääse lukemaan, ellei ole rekisteröitynyt foorumille, kun olen jatkuvasti loggautuneena kummallekin foorumille. Luulin, että niitä keskusteluja pääsisi lukemaan ihan kuten tätä tämän foorumin helpdesk -osiota.Tero_s kirjoitti:Aika kova yritys on kalastella jengiä rekisteröitymään ug-foorumille. Jääköön väliin, ainakin mun osalta, kun näyttää menevän vähän niinkuin puhelinmyynniksi.
Mutta täytyy kyllä sanoa, että kaikesta täällä yritetään vääntää, joka on varsin mielestäni varsin toisarvoista, kun alunperin on keskusteltu porukan kahtiajakautumisesta, foorumin toiminnasta/toimimattomuudesta, sekä palveluntarjoajan kilpailuttamisesta.
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
Niinhän sitä luulis, mutta kun ei niin ei.Turbo Sensonic kirjoitti: Minä kun en valitettavasti muistanut, että keskusteluja ei pääse lukemaan, ellei ole rekisteröitynyt foorumille, kun olen jatkuvasti loggautuneena kummallekin foorumille. Luulin, että niitä keskusteluja pääsisi lukemaan ihan kuten tätä tämän foorumin helpdesk -osiota.
Tämä foorumihan sitävastoin on aidosti avoinaero kirjoitti: Ei ole avoin. Ei nyt välttämättä täysin sisäänpäinsulkeutunut yhteisö, mutta suljettu foorumi.
Valitettavasti tuolla foorumilla on pieni älykkyystesti läpäistävänä ennen kuin pääsee lukemaan tai kirjoittamaan sinne ja on ymmärrettävää, että karsiutuneet ovat katkeria. Muuten se kyllä on kaikille avoin, mitä ei voi sanoa tästä foorumista, jolta suljetaan jäseniä pois pärstäkertoimen perusteella.CDTA kirjoitti:Niinhän sitä luulis, mutta kun ei niin ei.Turbo Sensonic kirjoitti: Minä kun en valitettavasti muistanut, että keskusteluja ei pääse lukemaan, ellei ole rekisteröitynyt foorumille, kun olen jatkuvasti loggautuneena kummallekin foorumille. Luulin, että niitä keskusteluja pääsisi lukemaan ihan kuten tätä tämän foorumin helpdesk -osiota.Tämä foorumihan sitävastoin on aidosti avoinaero kirjoitti: Ei ole avoin. Ei nyt välttämättä täysin sisäänpäinsulkeutunut yhteisö, mutta suljettu foorumi.
Kovia ovat kaima-Riston kannanotot?Risto kirjoitti:Valitettavasti tuolla foorumilla on pieni älykkyystesti läpäistävänä ennen kuin pääsee lukemaan tai kirjoittamaan sinne ja on ymmärrettävää, että karsiutuneet ovat katkeria. Muuten se kyllä on kaikille avoin, mitä ei voi sanoa tästä foorumista, jolta suljetaan jäseniä pois pärstäkertoimen perusteella.
Kun elämme ja olemme Suomessa, on meillä tietysti sananvapaus, se on hyvä asia. Mielestäni tähän sananvaupauteen liittyy myös vastuullisuus siitä mitä sattuu sanomaan tai kirjoittamaan.
Kyllä on harmillista kohdata tuollaisia kirjoituksia Suomen Saab-klubin foorumilla.
Risto Suikkari #1260, Saabilla 1971 alkaen
Kovat on väitteet joo. Taas kerran voit Risto kertoa, ketä täältä foorumilta on potkittu pois naamakertoimella? Ainiin, ei ketään... Ja turha vetää potkista esiin joka on ainoa kenellä on tällähetkellä porttikielto. Taas sitä samaa länkytystä puolin ja toisin joka ei vie asiota mihinkään...
Tommi Turku #2632 o4oo-323138 Espoo
9-3 TTiD Aero Cab MY08, MG5 LR Luxury MY23, Enyaq Sportsline MY22
Ex:NG9-3 1.9Tid Cab MY06, NG9-5 2.0Tid MY10, NG900 2.0T Cab MY96, OG9-3 2.2Tid MY00, OG9-3 2.0T Aero MY02, OG9-5 3.0Tid MY04, parit OG900 ja 96
9-3 TTiD Aero Cab MY08, MG5 LR Luxury MY23, Enyaq Sportsline MY22
Ex:NG9-3 1.9Tid Cab MY06, NG9-5 2.0Tid MY10, NG900 2.0T Cab MY96, OG9-3 2.2Tid MY00, OG9-3 2.0T Aero MY02, OG9-5 3.0Tid MY04, parit OG900 ja 96
Moni asiahan on niinkuin ne halutaan ymmärtää. Ja jos ei halua ymmärtää kuin haluamallaan tavalla, niin ainahan voi syyttää muita. Mun kohdallahan toi pitää täysin paikkansa. Ja jos joku ei vielä ole huomannut niin lukihärö myös vaivaa, täällä se tosin ilmenee näppihäröinä.Risto kirjoitti:Valitettavasti tuolla foorumilla on pieni älykkyystesti läpäistävänä ennen kuin
Kummallisa väitöksiä esiintyy kyllä muuallakin, esim. joku tyyppi esiintyi Saabsunited sivustolla Saabistin päätoimittajana, vaikka ei sitä minun tietääkseni ole. Mulle ehdotettiin aiemmin pöpilään menoa mutta tuolle edelliselle kaverille voisi suositella skitsofrenia tutkimuksiin menemistä.Turbo Sensonic kirjoitti: Aikamoisia väitöksiä/syytöksiä täällä esitetään:
Samalla SAABilla jo vuodesta 1992
Disclaimer: Tero_s kirjoittaa vain mielipiteitään.
Disclaimer: Tero_s kirjoittaa vain mielipiteitään.
Näinhän se todellisuudessa meneeRisto kirjoitti:Valitettavasti tuolla foorumilla on pieni älykkyystesti läpäistävänä ennen kuin pääsee lukemaan tai kirjoittamaan sinne, jotenka on ymmärrettävää, että ei sinne kukaan täyspäinen ole tullutkaan. Muuten se kyllä on kaikille avoin, mitä ei voi sanoa tästä foorumista, jolta suljetaan väliaikaisesti jäseniä pois huonon käytöksen perusteella.
Eiku oikeesti, muokkasin tuota lainausta
-
Pekka Valtanen
- "Hirsch"
En tiedä. Voisitko kertoa?Turbo Sensonic kirjoitti:Hmm, mikäköhän firma vastaa nykyään klubifoorumin palveluntarjonnasta ja kuka istuu klubin hallituksessa?
Turbo Sensonicia onkin mukava morkata käännösvirheestä. Onhan se sentään röyhkeää, että mies yrittää moderoida* foorumikiistaa.Tero_s kirjoitti:Kummallisa väitöksiä esiintyy kyllä muuallakin, esim. joku tyyppi esiintyi Saabsunited sivustolla Saabistin päätoimittajana, vaikka ei sitä minun tietääkseni ole. Mulle ehdotettiin aiemmin pöpilään menoa mutta tuolle edelliselle kaverille voisi suositella skitsofrenia tutkimuksiin menemistä.Turbo Sensonic kirjoitti: Aikamoisia väitöksiä/syytöksiä täällä esitetään:
Sinulta löytyy siis tuo muilta vaatimasi pätevyys vai oletko sen verran tasa-arvoisempi, että et sitä tarvitse?Tero_s kirjoitti:Laitappa kopio psykiatrian lääkärin papereista ja mukaan lähete, niin tiedän mihin pöpilään ilmoittautua.Jonenii kirjoitti:Taitaa olla kuule lataukseen menon aika sinulla.
*susirajalle ja miksei Espooseenkin tiedoksi: Moderoida = lieventää, hillitä, sovitella
Mielestäsi siis tällä hetkellä tuolla asiallisella puolella olevat n. 600 saabistia, mukaan lukien mm. suuresti ihailemasi modetiimin jäseniä, eivät ole täyspäisiä. Tuo väliaikainen sulkeminenhan ei ole sattunut kaikille samoin toimineille, josta päätellen pärstäkerroin on tuossa vaikuttanut.CDTA kirjoitti:Näinhän se todellisuudessa meneeRisto kirjoitti:Valitettavasti tuolla foorumilla on pieni älykkyystesti läpäistävänä ennen kuin pääsee lukemaan tai kirjoittamaan sinne, jotenka on ymmärrettävää, että ei sinne kukaan täyspäinen ole tullutkaan. Muuten se kyllä on kaikille avoin, mitä ei voi sanoa tästä foorumista, jolta suljetaan väliaikaisesti jäseniä pois huonon käytöksen perusteella.![]()
Eiku oikeesti, muokkasin tuota lainausta. MUTTA! Korostin ne muokkaukset että Ristokin huomaa ne
Ja kun häiriköinti jatkuu niin moderointiko on edelleen vaan: lieventää, hillitä, sovitellaRisto kirjoitti:*susirajalle ja miksei Espooseenkin tiedoksi: Moderoida = lieventää, hillitä, sovitella
Entä sen jälkeen kun örveltäminen edelleen kiihtyy, taasko vaan: lieventää, hillitä, sovitella
Ei se nyt vaan auttanut vieläkään. Nyt modet kyllä tarttuu tuumasta toimeen, ja varmasti nyt uskotaan...eli: lieventää, hillitä, sovitella
Porukoilla keittää muutaman mu*kun käytöksen takia ja koko foorumi meinaa räjähtää. Ei muuta kuin moderoinnin pitäs vaan: lieventää, hillitä, sovitella
Edit: Poistettu Asiattomuudet T: Mode