Oliko muilla ongelmia???

Tiedotteet / helpdesk / palaute.
Avatar
Risto
"Hölösuu"
Viestit: 5224
Liittynyt: Ti Marras 18, 2003 21:53

Re: Oliko muilla ongelmia???

Viesti Kirjoittaja Risto »

CDTA kirjoitti:
Risto kirjoitti:*susirajalle ja miksei Espooseenkin tiedoksi: Moderoida = lieventää, hillitä, sovitella
Ja kun häiriköinti jatkuu niin moderointiko on edelleen vaan: lieventää, hillitä, sovitella

Entä sen jälkeen kun örveltäminen edelleen kiihtyy, taasko vaan: lieventää, hillitä, sovitella

Ei se nyt vaan auttanut vieläkään. Nyt modet kyllä tarttuu tuumasta toimeen, ja varmasti nyt uskotaan...eli: lieventää, hillitä, sovitella

Porukoilla keittää muutaman mu*kun käytöksen takia ja koko foorumi meinaa räjähtää. Ei muuta kuin moderoinnin pitäs vaan: lieventää, hillitä, sovitella

Edit: Poistettu Asiattomuudet T:Mode
Minä en ole suomen kieltä keksinyt. Tuo sana nyt vaan tarkoittaa sitä, mitä kirjoitin. Yritä kestää.
Avatar
CDTA
"Hölösuu"
Viestit: 2681
Liittynyt: Pe Kesä 16, 2006 12:24
Paikkakunta: Susiraja

Re: Oliko muilla ongelmia???

Viesti Kirjoittaja CDTA »

Heh, kestänkestän :D Ja ymmärän ongelman hyvinkin, eli että kun on lusikalla annettu niin ei voi kapustalla vaatia :P
Avatar
Risto
"Hölösuu"
Viestit: 5224
Liittynyt: Ti Marras 18, 2003 21:53

Re: Oliko muilla ongelmia???

Viesti Kirjoittaja Risto »

CDTA kirjoitti:Heh, kestänkestän :D Ja ymmärän ongelman hyvinkin, eli että kun on lusikalla annettu niin ei voi kapustalla vaatia :P
Kunnioitettavaa itsekriittisyyttä. :wink:
Naxu
"Hölösuu"
Viestit: 1393
Liittynyt: Ke Joulu 30, 2009 01:28
Paikkakunta: Sahalahti

Re: Oliko muilla ongelmia???

Viesti Kirjoittaja Naxu »

Ei minusta 9-5T:n (länsirannikko)
Mimmin (vastaukset välillä pelkkää vinoilua)
Georgahdin (kirjoitti lähinnä juovuksissa, ja sen huomasi)
ja kourallisen pääkaupunkiseudun perässähiihtäjiä siirtyminen toiseen foorumiin ole sama kuin kerhon kahtia jakautuminen. Kerhossa on sentään 2500? jäsentä.
Jäsen #4473, Tech 2
Saab 9-5 wagon 2.0t -07
Fiat 126 0.5 4v 2d -73, Ducati ST 2 -99.
Avatar
Risto
"Hölösuu"
Viestit: 5224
Liittynyt: Ti Marras 18, 2003 21:53

Re: Oliko muilla ongelmia???

Viesti Kirjoittaja Risto »

Naxu kirjoitti:Ei minusta 9-5T:n (länsirannikko)
Mimmin (vastaukset välillä pelkkää vinoilua)
Georgahdin (kirjoitti lähinnä juovuksissa, ja sen huomasi)
ja kourallisen pääkaupunkiseudun perässähiihtäjiä siirtyminen toiseen foorumiin ole sama kuin kerhon kahtia jakautuminen. Kerhossa on sentään 2500? jäsentä.
Kysehän onkin siitä, että miksi esim. sinä ja minä saamme rauhassa vinoilla ja em. herrat eivät? Esim. eräs henkilö on kirjoittanut lähes 150 viestiä luomulannoitteesta ja *PIIP* eikä se tunnu ylläpitoa häiritsevän. Tuossa kourallisessa on muuten enemmän väkeä kuin Karkkilassa työttömiä.

Tekstiä editoitu Moderaattorin toimesta!
Turbo Sensonic
"Hölösuu"
Viestit: 7321
Liittynyt: To Maalis 13, 2003 18:37
Paikkakunta: Helsinki

Re: Oliko muilla ongelmia???

Viesti Kirjoittaja Turbo Sensonic »

Tero_s kirjoitti:Kummallisa väitöksiä esiintyy kyllä muuallakin, esim. joku tyyppi esiintyi Saabsunited sivustolla Saabistin päätoimittajana, vaikka ei sitä minun tietääkseni ole. Mulle ehdotettiin aiemmin pöpilään menoa mutta tuolle edelliselle kaverille voisi suositella skitsofrenia tutkimuksiin menemistä.
Kannattaisi muuten tsekata sanakirja, ennen kuin vedät tuon kortin esiin. Samaa sanoin eräälle toisellekin henkilölle:

Editor in chief = päätoimittaja
Editor = toimittaja

Minä en ole missään vaiheessa käyttänyt ensimmäiseksi mainittua termiä missään postauksissani.

Edit: tuossa vielä faktaa, jos ei mene muuten jakeluun:

http://www.sanakirja.org/search.php?q=E ... &l=3&l2=17
http://www.sanakirja.org/search.php?q=editor&l=3&l2=17

http://ilmainensanakirja.fi/sanakirja_e ... r-in-chief
http://ilmainensanakirja.fi/sanakirja_e ... omi/editor

Mutta asiathan voi tietty ymmärtää niin kuin haluaa ymmärtää...

Ja jos potkiksella on tänne pysyvä porttikielto, niin miksi? Ensinnäkin aiemmin ilmoitettiin, että kukaan ei olisi saanut tänne (olikohan se) 2 viikkoa pidempää bannia. No sehän ei sitten pidä paikkaansa, jos jollain on tänne pysyvä porttikielto. Ja miksi tällainen on?

1. kaverille ei oltu missään vaiheessa viralliselta taholta ilmoitettu kirjallisesti, että hän ei enää ole tämän foorumin admin/mode
2. eräiden henkilöiden keskustelujen poistaminen tältä foorumilta on jo kerran käyty lävitse, ja minulle kerrottiin että niitä ei ole palautettu siksi, että he omistavat oikeuden omiin kirjoituksiinsa. Joten mitä väärää em. admin/mode on tehnyt poistaessaan noita keskusteluja kirjoittajan pyynnöstä, ja miksi häntä pitäisi rangaista siitä pysyvällä porttikiellolla? Minäkin pyysin aikoinaan erästä adminia poistamaan kokonaan yhden keskustelutopicin täältä foorumilta ja homma hoitui ilman mitään ongelmia, nokankoputtamisia ja porttikieltoja.

Mm. nämä ovat juuri sellaisia asioita, miksi se em. keskustelutilaisuus olisi hyvä pitää kaikkien asianosaisten kesken. Voidaan näistä asioista piestä suuta täällä foorumilla, mutta se ei vie asiaa millään tavalla eteenpäin. Mutta ehkä tietyt tahot eivät edes halua sitä?
#1438
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
Turbo Sensonic
"Hölösuu"
Viestit: 7321
Liittynyt: To Maalis 13, 2003 18:37
Paikkakunta: Helsinki

Re: Oliko muilla ongelmia???

Viesti Kirjoittaja Turbo Sensonic »

Naxu kirjoitti:Ei minusta 9-5T:n (länsirannikko)
Mimmin (vastaukset välillä pelkkää vinoilua)
Georgahdin (kirjoitti lähinnä juovuksissa, ja sen huomasi)
ja kourallisen pääkaupunkiseudun perässähiihtäjiä siirtyminen toiseen foorumiin ole sama kuin kerhon kahtia jakautuminen. Kerhossa on sentään 2500? jäsentä.
Ihan hyviä mielipiteitä, mutta ennen niiden esittämistä kannattaisi ensin tsekata oma foorumille liittymispäivämäärä ja jäsennumero, sekä tietysti em. henkilöiden vastaavat luvut. OK, foorumille liittymispäivämäärää ei enää voi tsekata, koska ainakaan kaksi ensin mainittua eivät enää, sattuneista syistä, vaikuta tällä foorumilla, mutta veikkaan että heidän liittymispäivämääränsä eivät hirveästi eroa esim. omastani.

Mietipä, kuinka paljon jotkut em. henkilöistä ovat tänne foorumille voineet kirjoittaa ihan asiallisia ja hyödyllisiäkin vastauksia, ennen kuin joku muu on edes ehtinyt liittyä tänne foorumille.

Tämän voisi rinnastaa esim. siihen, että meikäläinen noin puoli vuotta sitten vaihtoi työpaikkaa 11 palvelusvuoden jälkeen, tosin saman alan firmaan. Yhteistyökumppanit kysyivät, että mistäs nyt moinen vaihdos. Sanoin heille, että asiat kärjistyivät, enkä enää halunnut jatkaa vanhassa työpaikassa. Tuskin heistä kukaan kuitenkaan uskoi, että olisin 11 palvelusvuoden jälkeen yht'äkkiä heittäytynyt m*lk*ksi, vaan taustalla oli ihan jotain muita tekijöitä.
#1438
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
tturku
"Team Ylläpito"
"Team Ylläpito"
Viestit: 5867
Liittynyt: To Heinä 21, 2005 16:21
Paikkakunta: Espoo

Re: Oliko muilla ongelmia???

Viesti Kirjoittaja tturku »

Risto kirjoitti:
Naxu kirjoitti:Ei minusta 9-5T:n (länsirannikko)
Mimmin (vastaukset välillä pelkkää vinoilua)
Georgahdin (kirjoitti lähinnä juovuksissa, ja sen huomasi)
ja kourallisen pääkaupunkiseudun perässähiihtäjiä siirtyminen toiseen foorumiin ole sama kuin kerhon kahtia jakautuminen. Kerhossa on sentään 2500? jäsentä.
Kysehän onkin siitä, että miksi esim. sinä ja minä saamme rauhassa vinoilla ja em. herrat eivät? Esim. eräs henkilö on kirjoittanut lähes 150 viestiä luomulannoitteesta ja *PIIP* eikä se tunnu ylläpitoa häiritsevän. Tuossa kourallisessa on muuten enemmän väkeä kuin Karkkilassa työttömiä.
Kyse ei ole mistään pärstäkertoimista. Jokaista joka vinoili varoitettiin ensin bannin antoa. Jos vinoilu ei loppunut sai väliaikaisen kirjoituskiellon.

Mitä tulee tähän toiseen esimerkkiin, ko. itse en ole henk. koht. mistään lukenut moisia sepostuksia, eikä niitä olla kirjoitettu viimeisen puolen vuoden / vuoden aikana?
Samoin ei ole puututtu muihinkaan kirjoituksiin, jotka on kirjoitettu ennen sääntöuudistusta ja moderointilinjan kovennusta.

Nyt kun risto myönnät että olet saanut itse vinoilla täällä niin oletko huomannut että jos sinua on siitä varoitettu, olet osannut hetkellisesti olla hiljaa? Toisekseen jos sut olisi bannattu, niin ug porukka olisi saanut taas yhden syyn valittaa, kuinka epätasapuolisesti täällä moderoidaan. Sanoit f2f keskusteluissa, että provosoimalla kirjoittaminen on ollut ainoa tapa saada keskusteluyhteys. Tämä ei pidä ollenkaan paikaansa. Ja oletko huomannut että se olisi nyt auttanut ollenkaan asioiden selvittämisessä tämän viimeisen puolen vuoden aikana?

Tässä on näiden sekoilujen jälkeen tullut itselle ainakin kohtuu selkeä kuva mistä kenkä puristaa.

Foorumilla sai pitkään 2 eri leiriä loksuttaa nokkaansa kun kukaan ei puuttunut asioihin. Tänne syntyi selvästi porukoita, jotka vain kyttäsivät toistensa kirjoituksia jotta pääsisi nokittelemaan.


No sitten kun asiaan alettiin puuttumaan niin se ei kaikille sopinutkaan ja tapahtui tämä kahtiajako tuhansien viestien poistoineen. Itse olen saanut kuulla jos jonkinlaista syytä tähän viestien poistoon ja porukan poistumiseen myös heiltä itseltään ja semmoinen mielikuva on jäänyt, että nyt kaivetaan niitä epäkohtia esiin jotta oma käytös olisi ollut perustellumpaa.

Turbosensonic:
Ei ole sama asia poistaa muutamaa ketjua tai viestiä foorumilta kuin että poisteetaan 30 000 viestiä, jotka rikkovat viestiketjujen indeksoinnit ja tuhoavat keskustelut, kun välistä katoaa paljon viestejä. Se että henkilöllä on ollut oikeudet (admin oikeudet foorumilla) tehdä tämä siten, että ilmestyy yli vuoden foorumilla poissaolon jälkeen ja ilman mitään keskustelua muiden foorumia moderoivien ja hallinnoivien kanssa tekee tämän kysymättä keneltäkään muulta ei ole oikein toimittu. Aivan sama vaikka sitä ei missään olisi kielletty tai muuta, järkikin sen sanoo että se tekee niin paljon hallaa foorumille että sellaista ei pidä tehdä ihan tosta noin. Jos kaveri ei ole viittinyt tapahtuman jälkeen kommentoida asiaa mitenkään niin ihmekös tuo jos hänen käyttäjätunnukset ovat jäähyllä?

Siitä olen samaa mieltä olisi syytä istua yhteen ja keskustella asiat halki asianomaisten kanssa. Itse osallistun mielelläni mukaan keskusteluun kunhan ajankohta vain on sopiva. Tämä olisi todellakin tarpeen koska kirjoitetuin viestein ja huuteluin ei asianomaisilta kommunikointi onnistu ilman väärin ymmärretyksi tulemista, tahallaan tai tahattomasti.

Lopetetaan se toisten henkilöiden haukkuminen ja mustamaalaus täällä ja keskitytään niihin saabeihin egoilun sijaan. Tällä kirjoittelulla ei ole saada mitään aikaiseksi, ainakaan parempaan suuntaan. Mä kesktyn seuraavaksi saabeiluun ja lähden hakemaan vaimolle Aeron Ruotsista.
Tommi Turku #2632 o4oo-323138 Espoo
9-3 TTiD Aero Cab MY08, MG5 LR Luxury MY23, Enyaq Sportsline MY22
Ex:NG9-3 1.9Tid Cab MY06, NG9-5 2.0Tid MY10, NG900 2.0T Cab MY96, OG9-3 2.2Tid MY00, OG9-3 2.0T Aero MY02, OG9-5 3.0Tid MY04, parit OG900 ja 96
Avatar
Risto
"Hölösuu"
Viestit: 5224
Liittynyt: Ti Marras 18, 2003 21:53

Re: Oliko muilla ongelmia???

Viesti Kirjoittaja Risto »

tturku kirjoitti:Nyt kun risto myönnät että olet saanut itse vinoilla täällä niin oletko huomannut että jos sinua on siitä varoitettu, olet osannut hetkellisesti olla hiljaa?
Kerran sain huomautuksen, kun kerroin liikenteessä käyttäytyneeni, kuten nimimerkki w***u on kertonut käyttäytyneensä, sillä se kuulemma henkilökohtaisti liikaa. Tämä tapahtui viime vuoden huhtikuussa. Sen jälkeen en ole nimimerkkiä w***u maininnutkaan.

Tuosta toisesta esimerkistä keskustelimme tavatessamme ja sanoit hänen saaneen varoituksen. Toukokuussa kysyin sinulta YV:llä, että kun kerran esimerkkihenkilömme jatkaa samalla linjalla, niin olisiko syytä toimenpiteisiin. Sepustuksia löytyy, kun etsi-toiminnolla haet ko. nimimerkin kirjoituksista termejä pask* tai pers*.

Keskusteluyhteys saatiin. Se, että keskustelu ei johda mihinkään on eri asia.
tturku
"Team Ylläpito"
"Team Ylläpito"
Viestit: 5867
Liittynyt: To Heinä 21, 2005 16:21
Paikkakunta: Espoo

Re: Oliko muilla ongelmia???

Viesti Kirjoittaja tturku »

Nyt on tämän viestiketjun viimeisistä viesteistä poistettu ruokottomuudet ja henkilökohtaisuuksiin menevät kirjoitukset.
SEURAAVAT SAMAAN ALENTUVAT PÄÄSEVÄT ILMAN ERILLISTÄ VAROITUSTA SUORAAN 2 VIIKON LOMALLE!
Tommi Turku #2632 o4oo-323138 Espoo
9-3 TTiD Aero Cab MY08, MG5 LR Luxury MY23, Enyaq Sportsline MY22
Ex:NG9-3 1.9Tid Cab MY06, NG9-5 2.0Tid MY10, NG900 2.0T Cab MY96, OG9-3 2.2Tid MY00, OG9-3 2.0T Aero MY02, OG9-5 3.0Tid MY04, parit OG900 ja 96
Tero_s
"Viggen"
Viestit: 688
Liittynyt: Ke Kesä 18, 2003 14:23
Paikkakunta: Turku

Re: Oliko muilla ongelmia???

Viesti Kirjoittaja Tero_s »

Turbo Sensonic kirjoitti: Editor in chief = päätoimittaja
Editor = toimittaja
Ehkä näin, kuitenkin vakiintunut käytäntö brittilehdissä näyttäisi olevan, että päätoimittajasta käytetään Editor. Tai siis kolmesta eri brittiläisestä autolehdestä noin päättelin. Kielet sekä käytettävät sanonnathan elävät, joten vieraalla kielellä asioidessa pikku vahinkoja voi aina sattua.
Turbo Sensonic kirjoitti:Ja jos potkiksella on tänne pysyvä porttikielto, niin miksi?
Tätä asiaa on käsitelty aivan riittävästi toisessa ketjussa. Sieltä voi muistin virkistämiseksi tarkistaa. Ei pitäisi olla mitään epäselvää miksi ja miten toimittiin.
Samalla SAABilla jo vuodesta 1992
Disclaimer: Tero_s kirjoittaa vain mielipiteitään.
Turbo Sensonic
"Hölösuu"
Viestit: 7321
Liittynyt: To Maalis 13, 2003 18:37
Paikkakunta: Helsinki

Re: Oliko muilla ongelmia???

Viesti Kirjoittaja Turbo Sensonic »

tturku kirjoitti:Turbosensonic:
Ei ole sama asia poistaa muutamaa ketjua tai viestiä foorumilta kuin että poisteetaan 30 000 viestiä, jotka rikkovat viestiketjujen indeksoinnit ja tuhoavat keskustelut, kun välistä katoaa paljon viestejä. Se että henkilöllä on ollut oikeudet (admin oikeudet foorumilla) tehdä tämä siten, että ilmestyy yli vuoden foorumilla poissaolon jälkeen ja ilman mitään keskustelua muiden foorumia moderoivien ja hallinnoivien kanssa tekee tämän kysymättä keneltäkään muulta ei ole oikein toimittu. Aivan sama vaikka sitä ei missään olisi kielletty tai muuta, järkikin sen sanoo että se tekee niin paljon hallaa foorumille että sellaista ei pidä tehdä ihan tosta noin. Jos kaveri ei ole viittinyt tapahtuman jälkeen kommentoida asiaa mitenkään niin ihmekös tuo jos hänen käyttäjätunnukset ovat jäähyllä?
Joo, hyviä kommentteja. Mutta eipä tuo Ebsolutin entinen tuotepäällikökään täällä foorumilla ollut kovin aktiivinen muutamaan vuoteen, vaikka oli/on foorumin admin, ennen kuin myrsky vesilasissa alkoi. Ilmeisesti oli poistettava se toinen admin -listoilta, ennen kuin hän olisi mahdollisesti voinut poistaa em. henkilön?
tturku kirjoitti:Siitä olen samaa mieltä olisi syytä istua yhteen ja keskustella asiat halki asianomaisten kanssa. Itse osallistun mielelläni mukaan keskusteluun kunhan ajankohta vain on sopiva. Tämä olisi todellakin tarpeen koska kirjoitetuin viestein ja huuteluin ei asianomaisilta kommunikointi onnistu ilman väärin ymmärretyksi tulemista, tahallaan tai tahattomasti.

Lopetetaan se toisten henkilöiden haukkuminen ja mustamaalaus täällä ja keskitytään niihin saabeihin egoilun sijaan. Tällä kirjoittelulla ei ole saada mitään aikaiseksi, ainakaan parempaan suuntaan. Mä kesktyn seuraavaksi saabeiluun ja lähden hakemaan vaimolle Aeron Ruotsista.
Olen täysin samaa mieltä kanssasi, enkä pidä esim. siitä, että jotkut henkilöt ovat nimenneet mm. sinut tämän asian syntipukiksi. Sinähän olet tehnyt vaan sitä hommaa, joka sinulle on annettu. Keskustelemalla asiat saataisiin - toivon mukaan - järjestykseen, ja voitaisiin jatkaa sen jälkeen hommassa eteenpäin, kun sen sijaan täällä helpdeskissä huudeltaisiin puolin ja toisin, ja samalla täytetään palveluntarjoajan serveritilaa tarpeettomalla diiba-daaballa.
Tero_s kirjoitti:Ehkä näin, kuitenkin vakiintunut käytäntö brittilehdissä näyttäisi olevan, että päätoimittajasta käytetään Editor. Tai siis kolmesta eri brittiläisestä autolehdestä noin päättelin. Kielet sekä käytettävät sanonnathan elävät, joten vieraalla kielellä asioidessa pikku vahinkoja voi aina sattua.
Brittilehdistä en tiedä, mutta jenkkilehdissä tehtävänkuvaukset ovat niin kuin tuossa aiemmin kirjoitin. Ja ehkä tätä asiaa olisi voinut kysyä esim. allekirjoittaneelta, ennen kuin asiaa alettiin möyhimään Saabunitedin palstalla (entisen) päätoimittajan taholta. Samoin myös sinä olisit voinut tsekata asian sanakirjasta, ennen kuin edes lähdet heittämään tuota korttia pöytään tässä keskustelussa. Ei minustakaan tuntunut mukavalta, kun (vielä silloinen) päätoimittaja vastaa em. palstalla, että "sä olet vaan kaveri, joka silloin tällöin kirjoittaa juttuja lehteen", kun ei ole käynyt tsekkaamassa omaa grammariaan. Kyllä siinä vaiheessa teki mieli sanoa, että "pitäkää tunkinne ja kirjoittakaa omat juttunne uusista Saabeista". Mutta toinen uusista Saabeista kirjoittava toimittaja oli juuri eronnut tehtävästään, kun oli ilmeisesti (korjatkaa jos olen väärässä) hankkinut muun merkkisen auton kuin Saabin ja vielä eronnut klubistakin, niin kaipa sitä on pakko jatkaa hommaa, jos vaan vielä tulevaisuudessa tuotetaan autoja, joista kirjoittaa :roll:
Turbo Sensonic kirjoitti:Ja jos potkiksella on tänne pysyvä porttikielto, niin miksi?
Tero_s kirjoitti:Tätä asiaa on käsitelty aivan riittävästi toisessa ketjussa. Sieltä voi muistin virkistämiseksi tarkistaa. Ei pitäisi olla mitään epäselvää miksi ja miten toimittiin.
Ei välttämättä ole. Minä ainakin haluaisin tietää, että
1) kun väitetään, että kyseinen admin olisi "unohtunut" admin -listalle, niin muistaakseni hän oli yksi tämän foorumin perustajajäsenistä vuonna 2003, eikä hän tietääkseni ole koskaan saanut kirjallista ilmoitusta, että hänen palvelujaan ei enää tarvita, siis että hän ei enää ole tämän foorumin admin.
2) tietääkseni adminien tehtävänkuvaa (oikeudet, velvollisuudet ja vastuudet) ei ole määritetty klubifoorumilla, joten kuka määrittelee, onko hän tehnyt "laittoman teon" poistaessaan pyynnöstä tiettyjen klubilaisten kirjoituksia foorumilta? Ymmärtääkseni hänen admin -oikeutensa poisti ilmeisesti juuri tämä Ebsolutin entinen tuotepäällikkö, ennen kuin oli edes keskustellut asiasta klubin hallituksen kanssa, ja asiasta oli olemassa klubin hallituksen päätös? Kuten aiemmin on todettu, niin jokaisella kirjoittajalla on tällä foorumilla oikeudet omiin kirjoituksiinsa, eikä tämä ole kuten esim. Facebook, jossa sivusto omistaa oikeudet lähes kaikkeen sivustolla olevaan materiaaliin.
3) jos aiemmin on väitetty, että kukaan ei ole saanut yli kahden viikon mittaista bannia, niin sehän ei ole totta, jos potkiksella on tänne "elinkautinen".

Näiden em. ja muidenkin foorumiin liittyvien asioiden kannalta olisi todella hyvä, että keskustelutilaisuus klubin hallituksen, adminien, moderaattorien ja foorumilta poispotkittujen / foorumin jättäneiden kesken järjestettäisiin ja asiat ratkaistaisiin keskustellen naamatusten omaa hillintäänsä menettämättä. Ehkä tällöin päästäisiin jonkinlaisen lopputulokseen/kompromissiin, johon kaikki voisivat olla tyytyväisiä.
#1438
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
Tero_s
"Viggen"
Viestit: 688
Liittynyt: Ke Kesä 18, 2003 14:23
Paikkakunta: Turku

Re: Oliko muilla ongelmia???

Viesti Kirjoittaja Tero_s »

Turbo Sensonic kirjoitti:Ja ehkä tätä asiaa olisi voinut kysyä esim. allekirjoittaneelta, ennen kuin...
Juurihan meille vuoden alussa opetettiin, että ensin äksöniä ja sitten sitten kysytään ja keskustellaan tai selitetään että pitäis keskustella. Kyllä mekin opitaan, ottaa vaan aikansa. Eikös mene jo lähestulkoon esimerkillisesti.
Turbo Sensonic kirjoitti: Ei välttämättä ole. Minä ainakin haluaisin tietää, että...
Jo mainitsemassaniketjussa on kaikki vastaukset ja riittävästi jauhamista.
Samalla SAABilla jo vuodesta 1992
Disclaimer: Tero_s kirjoittaa vain mielipiteitään.
mazeos
"Aero"
Viestit: 467
Liittynyt: Pe Elo 06, 2004 13:44
Paikkakunta: Turku

Re: Oliko muilla ongelmia???

Viesti Kirjoittaja mazeos »

Tero_s kirjoitti: Jo mainitsemassaniketjussa on kaikki vastaukset ja riittävästi jauhamista.
mielenkiintoista luettavaa, kiitos ketjun linkkauksesta Tero_s!
Saabisti jo vuodesta 1994, Saab-klubin jäsen numero 918 vuodesta 1998.
suopitar
"Team Ylläpito"
"Team Ylläpito"
Viestit: 1735
Liittynyt: To Syys 27, 2007 14:16
Paikkakunta: Kouvola

Re: Oliko muilla ongelmia???

Viesti Kirjoittaja suopitar »

Turhia juttuja tästä ketjusta kerätty talteen.
Nyt voisi keskustelu jatkua siistillä kielenkäytöllä ketään mustamaalaaten ja ketään ärsyttäen, kiitos.
Saab 9-3 1.8 Turbo mk1
Kirsi Jokela
0451255333
Vastaa Viestiin