Voihan sitä toki kopsutella, mutta kun sen on joku jo joskus vääntäny poikki, niin ihan vaan hermoja säästääkseen taitaa olla parempi hakea uusi satula
Komppaan CDTA:ta ja vertaistukena voin tarjota, että jos itte tuut purkaan, niin saat MY96 tonnarin etusatulat kympillä (eli 10e/pari). Asuu Janakkalassa, eli vähän tarttee toki ajaa.
Salaisen agentin työ on vaivalloisempaa kuin trigonometristen yhtälöiden soveltaminen käytännön höpsismiin. -Agentti Tuplanolla
Ja jos ei isommat satulat kympillä ja ajamiset kiinnosta, voi kokeilla hitsata siihen loppuun asti katkenneeseen nipan jämään mutterin, jolla vääntää sitä auki. Todennäköisesti murtuu irti useita ensin irti kertoja ja satulakin on vaarassa jos hitsaakin ohi. Toisaalta nippa voi kiertyä pois niin että satula säilyy ehjänä
Joskus ilmaaminen voi onnistua tyydyttävästi letkun liitoksesta.
Viimeksi muokannut jus, To Touko 30, 2013 23:15. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Saab 99 GLi 5 Speed -82 • Saab 9000 T16A -87 • Saab 9000 CD 2,3T A -91 • Saab 9-5 2,3t A -00
jus kirjoitti:Ja jos ei isommat satulat kympillä ja ajamiset kiinnosta, voi kokeilla hitsata siihen loppuun asti katkenneeseen nipan jämään mutterin, jolla vääntää sitä auki. Todennäköisesti murtuu irti useita ensin irti kertoja ja satulakin on vaarassa jos hitsaakin ohi. Toisaalta nippa voi kiertyä pois niin että satula säilyy ehjänä
Joskus ilmaaminen voi onnistua tyydyttävästi letkun liitoksesta.
Onko kuvat nykyisestä de-Finlandiasta?
(se on se 15 cm normaalia lyhyempi erikoismalli)
Ja kyllä, CDTA, ainakin minä olen huomannut ettei jus pienestä pillastu.
Pari tyylivinkkiä vielä; Monesti riittää jos pääsee käyttämään kaasupillillä nipanjämää punaisena ja työstää esim. Dremelillä ruuvihahlon jämään, tosin tällöin satulan tulee olla mielellään irti, tiivisteet poimittu muualle turvaan ja satula ehdottomasti tyhjennetty jarrunesteestä.
Missään nimessä ei kannata pilata päiväänsä katkaisemalla halpaa läpikarkaistua vastakierretappia nippaan, sen jälkeen mm. porailu ei onnistu.
Juurikin kuvan näkönen näky on toisella puolella edessä. Jarrut ilmaantu kuitenkin hyvin ilman vasemman etujarrun ilmaamista, ja nyt on taas Baassi ajossa! Ei v-tuta enää.
Tietokoneeni ..tuttaa, kun se alkaa vanhuuttaan huutamaan hoosiannaa eikä meinaa suostua pian edes käynnistymään. No jos kävis hankkimassa uuden, niin sillähän siitä riesasta pääsis irti tai sitten ei Uuden koneen käyttöön otossa olis taas iso työ, kun siihen pitäis ajaa taas kaikki ohjelmat, jotta sen saisi mieleisekseen Eikö mistään löytyisi sellaista konetta millä saisi yhtä nappia painamalla kaiken kohdalleen
Paljon vähemmän olis elämässä hubia ilman Saab klubia
9-5 2,0 4D sedan, aut/turbo 1998 ja 9-5 2,0 StW aut/turbo 2003
Tämä on vain ehdotus, tutustu MAC tietokoneisiin ja Time Capsule johon kaikki säästyy automaattisesti. Mac sisältää melkein kaikki ohjelmat mitä tarvitsee. Itse olen siirtynyt näihin tuotteisiin yli vuosi sitten ja olen 100% tyytyväinen. Jos vielä kännykkä on Iphone 4 silloin vain
NG 9³ 2,0t Cab -05 M5 Silver met. Aero-Griffin Look. Nevs 9³ Aero -14 (-15) A6 Jet Black met.
Saabisti vuodesta -75. #6700. MB E- All-Terrain 4-Matic -19 Cavansite Blue met.
Taas paukkuu jo kolmatta päivää putkeen kiitos Venetsialaisjuhlan. Menee hermot
Ulkona olis mukava viettää aikaa muttei voi paukkujen takia.
Toivottavasti en saa ketään kiinni paukkujen kera...... sitte sattuu ja paljo itseeni tai..
#jäsen 4060#
OG 900 Tbo automaatti Vm1984
OG 900i Automaatti Vm1985 & 1988
99 Vm 1970 2kpl (projekti + varaosa auto)
Voi älä muuta sano Kuka onneton keksi alkaa viettää venetsialaisia kuivalla maalla Missä hemmetin vaiheessa ne ovat levinneet noista merenranta paikkakunnista tännne sisämaahan päin Ei ole noista MAC vehkeistäkään minkäälaista käsitystä, et saas nähdä kuinka siinä käypi kun niihin alkaa tutustumaan
Paljon vähemmän olis elämässä hubia ilman Saab klubia
9-5 2,0 4D sedan, aut/turbo 1998 ja 9-5 2,0 StW aut/turbo 2003