Morjes,
Kyse on -70 luvun k-jetronic ruisku vehkeestä EMS käytti tätä mekaanista ruiskua.
Tarvetta saada imlmavuodot esiin ne löytyy kun kyseiseen laitteeseen laitetaan 0,5 b ylipaine mutta,?? kirjasta opittua, mistä tämä ylipaine nosto olisi asiallista suodittaa.. vinkkejä kiitos..
Eihän siinä pitäisi kovin monta mahdollista vuotopaikkaa olla, ilmamäärämittarin iso kumikäyrä liittyy imusarjassa kiinni olevaan läppäkoteloon. Imusarjaa ei saa koeponnistettua ilman että kannesta on imuventtiilit kiinni. Jäljelle jää siis läppäkotelo ja se kumikäyrä. Vai onko autossasi turbo, turbollisessahan on ahtoputkistossa enemmän mahdollisia vuotopaikkoja ja sikäli tutkimus paineistamalla perustellumpi.
morjes.. nyt autokäy... vähän on vielä yskää ja kakistelua , ilmeisesti suuttimet ei toimi normaalisti lähinnä avautumisen suhteen " eri aikaan" ..ultrapesuun ajattelin lähettää.
löytyykö pohjanmaalta moista suoritusta, josko joku vois neuvoa...
Suuttimien testaus onnistuu ite. Hyppylangalla bensapumppu pyörimään ja suuttimet jokainen omaan pulloon. Sitten määräjakajan päältä se kumilerssi pois ja läppää nostamaan. Jo pienellä läpän avautumalla pitäisi tulla bensa sumuna suuttimista. Kun läpän laskee, suuttimista ei saa tihkua/tiputtaa bensaa. Kun ne on jokainen omassa pullossaan, voi testata samalla myös määräjakajan toiminnan, eli bensaa pitää tulla kaikkiin pulloihin yhtäpaljon.
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin) exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01