Ei. A6:ssa EI ole keskellä viskoa, vaan torsen. Edessä ja takana tuskin on lukkoja (tai sitten takana voi olla torsen - en muista), mutta ESP sentään paukuttelee voimaa sinnekin, missä pitoa on.veini siekkinen kirjoitti: nelivetoisella ajaneena niin minkalaiset lukot siinä audissa on ja keski visko on.
Ehei, ei siellä sentään avointa tasuria keskellä ole (vaikkei ole sitä viskoakaan, jota ensin tarjosit). On toki totta, että torsen ei selviä ns. ristiriipunnasta yksistään, mutta mainitun A6:n ESP tasaa tilanteen toiseksi.veini siekkinen kirjoitti: eipä taida olla oikea neliveto vaan ristiveto,vetää sillä millä pyörällä vähiten pitoa.
Mitenkään 9000 Aeron lepakkopenkkejä (ne ON hyvät, olen ihan samaa mieltä) morkkaamatta saa myös Audiin sähkösäätöisiä, tukevia nahkajakkaroita.veini siekkinen kirjoitti: parhaat penkit löytyy saab 9000 aero johon audin kerni penkit ei yllä.
Nykyaudeissa on "onneksi" myös kirkasta valoa sekä usein myös värinäyttö radiolla/navilla. Saabin vihreä valaistus on useita kertaluokkia mukavampi pimeällä.veini siekkinen kirjoitti: pelkillä punasilla teini mittarin valoilla ei tee minuun vaikutusta.
Onneksi naapurin mummon ajaminen vaatii luvan siltä naapurin mummolta.veini siekkinen kirjoitti: onneksi suomi on vapaa maa,ja saa ajaa millä haluaa.(vaikka saabilla tai naapurin mummolla)
Ja jatketaan sitten taas toisensuuntaisella Saab vs Audi -kinalla: 2006 A4 (B7) perusmallin etuveto vs. 9000 CD MY89: Tonnari vie audia kuin pässiä narussa alustan, ergonomian, tilojen, melutason kuin mukavuudenkin osalta. Toki Audiin olisi saanut tehtaalta rahalla lisää hilpettä, mutta tuollakin tasolla listahinta oli n. 40ke.