OBD2 loggeri

Autoja voi muokata ja säätää. Täällä voit vaihtaa mielipiteitä aiheesta.
Vastaa Viestiin
KARELPA
"Aero"
Viesti:

OBD2 loggeri

Viesti Kirjoittaja KARELPA »

Nyt olis tuo kaapeli hommattuna ja Scantoolilla luettu arvoja, mutta onko kukaan löytänyt hyvää loggeri softaa mistään?

Olisin myös kiinnostunut jos jostain löytäisin OBD protocollan, niin voisin vaikka tehdä itse ohjelman?

Yks asia myös mikä kiinnostaisi olisi tietysti päästä auton ns. mustalle puolelle.
9-5 Aero
Opel Omega 2.2 DTH
Kawasaki ZZR 1100
Hallu
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja Hallu »

Laita hakuun "Scantool" niin siellä on asiasta keskustelua.
Keijo-klubi #1860, Maja kesät Mäntsälässä ja talvet Lahdessa.
Renauly Megane 1.5 dci, Renault Scenic, Opel Frontera, Suzuki Iso-rosvo Naked, Hayabussi.
Vigge
"Hölösuu"

Re: OBD2 loggeri

Viesti Kirjoittaja Vigge »

KARELPA kirjoitti:Nyt olis tuo kaapeli hommattuna ja Scantoolilla luettu arvoja, mutta onko kukaan löytänyt hyvää loggeri softaa mistään?

Olisin myös kiinnostunut jos jostain löytäisin OBD protocollan, niin voisin vaikka tehdä itse ohjelman?

Yks asia myös mikä kiinnostaisi olisi tietysti päästä auton ns. mustalle puolelle.
Haulla löytyy kaksi tai kolme keskustelua aiheesta. Tässä kuitenkin lyhyt muoto.

Ainoa ilmainen loggeri jolla oikeastaa tekee jotain on OBDlogger. Loggaa noin 1-1.2Hz taajuudella. Muut enemmän tai vähemmän shittiä. Kaupallisista digimoto on syvältä, tosi hidas jne. Autoenguity vissiin nopeampi, itse en tosin vielä ole saanut verkkokauppaversiota toimimaan.

Pimeällä puolelle et pääse ilman tech emulaattoria, joten se siitä.

Multa löytyy source koodit yhteen PDA:han tarkoitettuu softaan.
500whp.net member
Vastaa Viestiin