Vaihdoin ohjaustehostimen paine-, ja paluuletkut tuohon uudempaan.
Menikin sitten hetki aikaa taistellessa, mutta tärkeintä on ettei kolkki enää merkkaa parkkiruutuaan.
Nyt taitaa olla sairauden huipputaso saavutettu? Avo hankittu =)
KA 9-3 2.0tA Vector Cabbe vm.2004
KR 900 GL 3d vm. 1983 (ässän tekniikka) Ruohonen jäsen 2377
Kävin pesemässä aeron, kun ei näin sunnuntaina muutakaan tekemistä oikein ole.
Nyk. S204 350cdi 4matic -11 (powered by finturbo ja tdi tuning),ex S204 350cdi amg -10, ex Mannelavetti Sportline -91, ex Saab 9-5 Aero -02, ex E61 530dA -05(stage2 DPF off), ex MB C230 Kompressor Avantgarde Sport -05 #4910
En tehnyt tänään mitään, mutta varasin perjantaina ajan 100tuhannen-km huoltoon...
Riippuen miten ehtii pissapojan suuttimet+letku/pumppu perille tänne pohjolaan, niin sen hoidan pois kun aikaa on ja sitten alustasarja tilaukseen ja siinä samalla pitää tutustua powerflex-puslien "ihmeelliseen" maailmaan.
Samalla suunnitella, mitä muuta voisi uusia, kun alustaa alkaa laittamaan vähän tiukempaan kuntoon ja auto on nosturilla...
Pidin kuskinpenkin selkänojan säädön ja ruuvimeisselin yhteistoimintaneuvottelut joiden tavoitteena oli ajoasennon parantaminen, tutkin alipaineletkuja joista muutama pitää vaihtaa ja poistin ylimääräisen mokkulan kaasarilta virranjakajalle menevästä letkusta minkä seurauksena käynti parani selvästi.
#5168 Saab 900c Combi Coupé '89 | Saab 900i 2.1-16 valve ’92 | Saab 9000 CDE 2.3TA ’96 | Honda Accord 1.8 VTEC S ’99 | Citroën C5 HDi 136 A Exclusive '08 | Tesla Model 3 ’22
Radalla ahtojen noustessa ilmaantunut kummallinen puhina yltyi kotimatkalla mörinäksi joka johtui katalysaattorin etulaipan katkenneesta pinnapultista, sen korjasin.
Tulipahan sitten vaihdettua aeroon xenonit pimeneviä syysiltoja varten ja kaikki pyyhkijänsulat. Ja kun auto on lähinnä akan käytössä, niin suursiivouskin oli taas ajankohtainen prkl!
Aero jätetty pesu, puleeraus ja maalin suojakäsittelyyn, kun en itte jaksanut tehdä.
Kohta siis ¨myyntikunnossa¨. Uudet renkaat ja vanteet jo alla sekä matot. Vieläköhän pitäis tehdä muuta että kelpais?
NG 9³ 2,0t Cab -05 M5 Silver met. Aero-Griffin Look. Nevs 9³ Aero -14 (-15) A6 Jet Black met.
Saabisti vuodesta -75. #6700. MB E- All-Terrain 4-Matic -19 Cavansite Blue met.
En omaani mitään, mutta eräästä NG900:sesta poistin vuoden-puoltoista palvelleet "QH Lip Gas-Tec" takaiskarit tai oikeammin iskunvaimentimen näköiset esineet, ja korvasin ne Sachs Super Touringeilla. Lipeistä toisesta kaasut&öljyt paenneet maailmalle ja toinen vaimennukseltaan lähes yhtenevä rautakangen kanssa.
Uusi radioantenni + antenni johto. Tiedä mikä fetissi ihmisillä on tuhota antenneja. Kolmas saabi peräkkäin mistä oli jotakin antenniin liittyvää tuhottu.
Sierra Alfa Alfa Bravo. "The Swedish Car With Aircraft Quality"
Saab 9-5 2.3t Wagon ARC
#2203
Uusi radioantenni + antenni johto. Tiedä mikä fetissi ihmisillä on tuhota antenneja. Kolmas saabi peräkkäin mistä oli jotakin antenniin liittyvää tuhottu. Samalla myös uudet ajovalopolttimot pimeneviin iltoihin.
Sierra Alfa Alfa Bravo. "The Swedish Car With Aircraft Quality"
Saab 9-5 2.3t Wagon ARC
#2203
^ Pistit sit heti 2 antennia?
Umpiot pitäs jaksaa omaan vaihtaa, ei liene kovin kummonen homma kun vaan jaksas... Pimeät tekee tuloaan.
9000 Aero -97, 9-5 2,0t - 01 Opel Six Cabriolet -35, KTM Super Duke Gt -16 #2244 "A conscience is like a boat or a car. If you feel you need one, rent it."