Vapari

Autoja voi muokata ja säätää. Täällä voit vaihtaa mielipiteitä aiheesta.
tturku
"Team Ylläpito"
"Team Ylläpito"
Viestit: 5866
Liittynyt: To Heinä 21, 2005 16:21
Paikkakunta: Espoo

Re: Vapari

Viesti Kirjoittaja tturku »

Ennenkuin homma menee juupas, eipäs keskusteluksi tai karkaa käsistä niin eiköhän ne kummankin näkökannat ole tulleet selviksi.
Totuushan on se että jostain se ilma tulee helpommin vaparissa ja silloin myös se suodatustarkkuus kärsii. Toinen vaihtoehto on lisätä sitä suodattimen pinta-alaa jolloin suodattimen tehokkuus ei kärsi. Kysymys lienee siinä että missä menee se kannattavuuden raja: läpivirtaus vs. suodattavuus.

Peace
Tommi Turku #2632 o4oo-323138 Espoo
9-3 TTiD Aero Cab MY08, MG5 LR Luxury MY23, Enyaq Sportsline MY22
Ex:NG9-3 1.9Tid Cab MY06, NG9-5 2.0Tid MY10, NG900 2.0T Cab MY96, OG9-3 2.2Tid MY00, OG9-3 2.0T Aero MY02, OG9-5 3.0Tid MY04, parit OG900 ja 96
Avatar
Tobbana
"Hölösuu"
Viestit: 5321
Liittynyt: Ke Joulu 03, 2003 08:33
Paikkakunta: Iisalmi
Viesti:

Re: Vapari

Viesti Kirjoittaja Tobbana »

tturku kirjoitti:Kysymys lienee siinä että missä menee se kannattavuuden raja.
Siinä 400hp kohdilla, kuten sanottu jo pari sivua aiemmin. :D

-Sami
Sami Räihä #1910
Saksanpatonki alla
Ex: 9³ SC Vector 2.0T A6 XWD eLSD MY09, 9³ SC Vector 2.0t BioPower MY07, 9⁵ Aero Wagon MY02, 9000 CSE 2.3T MY96, 900i8A MY85, 99 MY83
Vastaa Viestiin