Ei tavoita sähköpostilla, ei puhelimitse, ei vastaajan viestillä eikä tekstarilla???
Toimiiko takuut?
Kokemuksia Futurezista?
Kokemuksia Futurezista?
Sebardi #4526
Saab 900 T 16 -88 Saab 9-3 t E85 -02
Saab 900 T 16 -88 Saab 9-3 t E85 -02
Re: Kokemuksia Futurezista?
Vastaaminen sähköposteihin kestää vaihtelevasti 1-3 päivää, mutta vastauksen olen aina saanut. puhelimella asioinnista ei ole kokemusta. Itse nyt odottelen jarruosien saapumista kun tehtaalla tyypit menny ilmeisesti sekaisin. Kyllä ihan asiallista palvelua olen saanut joskin kiire ei saa olla jos tilaustuotteita tilaa.
93ss 1.8T Vector -03 M5
(exä 9000CSE 2.0tA -96 (emännän))
(exä 9000CS 2.0t man. -97)
(exä 9000i man. -87)
(exä 9000CSE 2.0tA -96 (emännän))
(exä 9000CS 2.0t man. -97)
(exä 9000i man. -87)
Itsekkin odottelen silikoni mutkia tässä heinäkuusta lähtien eikä vieläkään tietoa koska loput muutamat mutkat mahtaisi saada :/
Saab 900 Special
Saab 9-5 Wagon 2.3t MY2002 Autom. Stage1+E85
Joulukuun 17. näyttäisi olleen viimeksi foorumilla. Outoa jos mihinkään ei vastata.
Jäsen #4473, Tech 2
Saab 9-5 wagon 2.0t -07
Fiat 126 0.5 4v 2d -73, Ducati ST 2 -99.
Saab 9-5 wagon 2.0t -07
Fiat 126 0.5 4v 2d -73, Ducati ST 2 -99.
Minä ainakin sain heiltä sähköpostitse vastauksen jo samana päivänä. Kun lähetin jatkokysymyksen, senkin sain jo seuraavana päivänä.Sebardi kirjoitti:Ei tavoita sähköpostilla, ei puhelimitse, ei vastaajan viestillä eikä tekstarilla???
Veikkaisin Futurezin olevan firman omistajan kakkostyö, jolloin hänen panostuksen määrä vaihtelee jatkuvasti.
Tilasin parisen viikkoa sitten lambda-anturin ja viime viikolla sain sen jo. Viikon verran kesti, mutta eihän mulla kiirettäkään ollut nii eihän se mua haitannut.SA9000AB kirjoitti: Kyllä ihan asiallista palvelua olen saanut joskin kiire ei saa olla jos tilaustuotteita tilaa.
Veikkaan hänen unohtaneen tilauksesi joJammer kirjoitti:Itsekkin odottelen silikoni mutkia tässä heinäkuusta lähtien eikä vieläkään tietoa koska loput muutamat mutkat mahtaisi saada :/

Veikkaisin hänen olevan japsiautojen fani tuotevalikoiman perusteella, etten ihmettelis hänen käyvän täällä muuten kuin tiedottaakseen jotain tai jonkun pyynnöstä.Naxu kirjoitti:Joulukuun 17. näyttäisi olleen viimeksi foorumilla. Outoa jos mihinkään ei vastata.
#4776 | Saab 9000 CD 2.0T -89
Ei sitä unohdettu ole oon ollut vähän väliä yhteyksissä, mutta kun tavaraa hän ei tunnu saavan valmistajilta. Viimeks pari viikkoa sitten piti lähtettää tilaukseni kun sai palautuksena osia mitä tarvitsin, mutta eipä ole taas kuulunut.DJHasis kirjoitti:Veikkaan hänen unohtaneen tilauksesi joJammer kirjoitti:Itsekkin odottelen silikoni mutkia tässä heinäkuusta lähtien eikä vieläkään tietoa koska loput muutamat mutkat mahtaisi saada :/, koitappas lähettää viesti hänen myyntiosoitteeseen myynti@futurez.fi. Jollei pariin päivään vastaa, nii soitappas sitten hänen matkapuhelimeen +358-45-1308995 .
Saab 900 Special
Hei! Bongasin tällaisen topicin täältä, niin ajattelin vastailla selvyyden vuoksi vaikka vanha onkin.
Mikäli meiltä ei sähköpostiin kuulu vastausta, niin toivoisin että pistäkää uutta viestiä putkeen vaan, joskus mm. suomi24 ja hotmail.com päätteiset osoitteet temppuilevat - koska firman koneilla on (ja täytyy olla) aika ankara tietoturva joka välistä suodattaa turhankin tehokkaasti asiakkaiden viestejä. Mailia luetaan käytännössä klo 09-24 joka päivä lähes tauotta ja viesteihin pyritään vastaamaan samantien.
Aina välistä kun laho pää muistaa, selailen tuota spämmifiltterin viestikasaa ja sieltä bongailen välistä "vahingossa" suodatettuja viestejä, mutta se on aika hankalaa kun sitä roskapostia sataa ruudullinen päivässä sinne täytteeksi.
Puhelimitse on totta että välillä ei kiinni saa, mutta sittenpä tulee takaisinpäin soittoa.
Tämähän ei siis ole kakkostyö, eikä toiminta missään nimessä rajoitu (eikä oikeastaan edes keskity nykypäivänä) japsiautoihin - vaan ihan täysipäiväisesti ja aikalailla kellon ympäri tässä kioskia pyöritellään jo kahdeksatta vuotta.
Yst. terveisin,
Arttu / Futurez.Fi (omistaja)
Mikäli meiltä ei sähköpostiin kuulu vastausta, niin toivoisin että pistäkää uutta viestiä putkeen vaan, joskus mm. suomi24 ja hotmail.com päätteiset osoitteet temppuilevat - koska firman koneilla on (ja täytyy olla) aika ankara tietoturva joka välistä suodattaa turhankin tehokkaasti asiakkaiden viestejä. Mailia luetaan käytännössä klo 09-24 joka päivä lähes tauotta ja viesteihin pyritään vastaamaan samantien.
Aina välistä kun laho pää muistaa, selailen tuota spämmifiltterin viestikasaa ja sieltä bongailen välistä "vahingossa" suodatettuja viestejä, mutta se on aika hankalaa kun sitä roskapostia sataa ruudullinen päivässä sinne täytteeksi.
Puhelimitse on totta että välillä ei kiinni saa, mutta sittenpä tulee takaisinpäin soittoa.

Tämähän ei siis ole kakkostyö, eikä toiminta missään nimessä rajoitu (eikä oikeastaan edes keskity nykypäivänä) japsiautoihin - vaan ihan täysipäiväisesti ja aikalailla kellon ympäri tässä kioskia pyöritellään jo kahdeksatta vuotta.

Yst. terveisin,
Arttu / Futurez.Fi (omistaja)