Nuo Motonetit ei taida olla kovin kestäviä, mutta voit tuurilla saada hyvätkin. Itsellä meni aika nopeasti - tosin toisessa oli tullut suojakumiin vaurio, mutta ei se ehjäkään kovin pitkään siellä palvellut.
Kesällä tilasin täältä:
http://stores.ebay.co.uk/Euro-Automotive-Parts ja taisi olla noin 100 € (2-pack) kaikkine kuluineen ja Febi Bilstein luki tarroissa. Siis suunnilleen Motonetin hinnoissa.
Tuolta saa myös 10-packin hintaan 125 puntaa. Löytyy Opel/Vauxhall-osista. Osta tollanen ja laita loput myyntiin täällä 50 €/kpl niin tulee melko edulliset bumerangit omaan autoosi jopa asennettuna.
Sisemmän Torxin avaaminen ja kiristäminen on kyllä hieman työlästä - samoin pulttien laittaminen takaisin reikiin. Itse havaitsin parhaimmaksi tavaksi laittaa ensin sisimmäisen kiristämättä ja sitten ulommaisen samalla tunkilla alatukivartta nostaen. Pitää olla melko tarkkaan oikeassa kulmassa alatukivarsi, jotta uloin pultti menee nätisti paikoilleen. Siis jos työmenetelmänä asennus pihalla yksi puoli kerrallaan.
Pyöränkulmia en ole koskaan vaihdon jälkeen säädättänyt kun auto on tuntunut kulkevan Saabmaisen vakaasti ja renkaankin ovat kuluneet ihan tasaisesti.
Ehkäpä seuraavan renkaiden uusinnan aikaan sitten.