Tehdääs nyt tästäkin juttu tänne, kun jäi kuitenkin itselle pitoautoksi. Elikä hyvinkin paljon itse tehty, käytännössä maalausta myöten omissa oloissa. Projektina ostin ja paljon olen sen jälkeen tallissa aikaa viettänyt.
Kiitos kiitos! Joo, aikast tarkkaan vuosi sitten ulkona, aurinkoinen päivä ja noin 10 astetta lämmintä. Ruiskutuksen jälkeen talliin vaan kuivumaan. Pinnassa reilu viis litraa lakkaa.
Autot nyt:
-Ford Mustang Mach1-69 408W 600+ HP, Peugeot 205 1.9GTI Cabrio. Peugeot 106 Rallye 1997. Audi A4 1.8t 2000.
LR kirjoitti:Kiitos kiitos! Joo, aikast tarkkaan vuosi sitten ulkona, aurinkoinen päivä ja noin 10 astetta lämmintä. Ruiskutuksen jälkeen talliin vaan kuivumaan. Pinnassa reilu viis litraa lakkaa.
mikähän tarkous mahtaa olla nuin järkyttävällä määrällä lakkaa ku tuohon ois puolellanki saanu ihan peili pinnan? tulee vaan hirveitä kraatereita kiveniskuihin ku on nois paksusti lakkaa.
LR kirjoitti:Kiitos kiitos! Joo, aikast tarkkaan vuosi sitten ulkona, aurinkoinen päivä ja noin 10 astetta lämmintä. Ruiskutuksen jälkeen talliin vaan kuivumaan. Pinnassa reilu viis litraa lakkaa.
mikähän tarkous mahtaa olla nuin järkyttävällä määrällä lakkaa ku tuohon ois puolellanki saanu ihan peili pinnan? tulee vaan hirveitä kraatereita kiveniskuihin ku on nois paksusti lakkaa.
Joka ainut luukunpieli ja karmi, konepellin sisäpinta ym... on siis maalattu, väkisinkin ainetta menee. Eli pahoittelut, piti kirjoittaa että koko autoon käytetty se reilu viis litraa lakkaa...
Autot nyt:
-Ford Mustang Mach1-69 408W 600+ HP, Peugeot 205 1.9GTI Cabrio. Peugeot 106 Rallye 1997. Audi A4 1.8t 2000.
LR kirjoitti:Kiitos kiitos! Joo, aikast tarkkaan vuosi sitten ulkona, aurinkoinen päivä ja noin 10 astetta lämmintä. Ruiskutuksen jälkeen talliin vaan kuivumaan. Pinnassa reilu viis litraa lakkaa.
mikähän tarkous mahtaa olla nuin järkyttävällä määrällä lakkaa ku tuohon ois puolellanki saanu ihan peili pinnan? tulee vaan hirveitä kraatereita kiveniskuihin ku on nois paksusti lakkaa.
Joka ainut luukunpieli ja karmi, konepellin sisäpinta ym... on siis maalattu, väkisinkin ainetta menee. Eli pahoittelut, piti kirjoittaa että koko autoon käytetty se reilu viis litraa lakkaa...
Vastataan nyt tännekin, että on se komia. Lisäilepä vielä kuva nykykuosista kunnon vanteilla niin saadaan tähänkin ketjuun elämää miten rengastus on "pilattu".
haffu kirjoitti:Vastataan nyt tännekin, että on se komia. Lisäilepä vielä kuva nykykuosista kunnon vanteilla niin saadaan tähänkin ketjuun elämää miten rengastus on "pilattu".
Alkaa kohta sellanen myllerrys tässäkin topicissa, että heikkopäistä hirvittää...
On kyllä komia peli, ja respectii siitä miten paljon on itse tehty..
Saab 9-3 2.0t BioPower 5d se -02 --Mikkeli--
Ex Volvo v40 2.0t Classic Aut. -04. Ex Saab 9-3 2.0 3d se -99. Ex Saab 9-3 2.0 5d se -99.
haffu kirjoitti:Vastataan nyt tännekin, että on se komia. Lisäilepä vielä kuva nykykuosista kunnon vanteilla niin saadaan tähänkin ketjuun elämää miten rengastus on "pilattu".
Alkaa kohta sellanen myllerrys tässäkin topicissa, että heikkopäistä hirvittää...
On kyllä komia peli, ja respectii siitä miten paljon on itse tehty..
Tänks! Joo, pidetään tää rauhallisena!
Autot nyt:
-Ford Mustang Mach1-69 408W 600+ HP, Peugeot 205 1.9GTI Cabrio. Peugeot 106 Rallye 1997. Audi A4 1.8t 2000.