Onhan noissa mittareissa melkoisiakin heittoja. Ja eihän se neste tietääkseni jäädy siinä ko. astelukemassa vaan vetää vasta "hyhmään".Rusakko__ kirjoitti:Ite jo kuumeisesti suunnittelen keulan "muuraamista" umpeen talven varalta. Alle 10 asteen lämpötilassa vaikea lämpömittari vaaka-asentoon Jäähdytysnesteen kylmäkestosta ei mitään hajua. Voiko se heiketä vai laitetaanko Suomessa huollossa liian laimeita aineta??saabillua kirjoitti:käytin omaani samassa huollossa noin viikko sitten. jäähdytysnesteen kestoksi todettiin vain -29, ei kuitenkaan vaihdeltu.-Oksid- kirjoitti:Normaalin huollon lisäksi oli todettu että jäähdytysnesteen kesto oli vain -24 astetta, se oli vaihdettu.
onkohan näissä jäähdytinneste testereissä eroja, niinkuin rengaskoneissa??
olisikohan kotkan deltan mittari viritetty näyttämään hieman alhaisempia jäätymispisteitä...
mietiskelen tässä että pitäisikö ne kuitenkin vaihdattaa ensi viikolla akkuvahdin asennuksen yhteydessä...
iltapäiväoksennuksien mukaan ensi talvi on superkylmä
Ja jottei aivan aiheesta eksytä niin omaan pyörähtää huomen aamulla 15tkm mittariin. Sunnuntaina tuli puolivuotta ostosta, joten vähän kirittävää jäi loppuvuodeksi jos 30tkm haluaa vuodessa lasiin.
Kai sitä pian pitäisi käydä sen kanssa "huollossakin" sillä taka oikealta kuuluu tietynlaisesa heilahduksessa kolahdus. Epäilen vähän toista iskaria.. Samalla saisivat vaihtaa polttoainesuodattimen.