No, siihenkö se 9000:nen nyt sitte jäi? Muija heitti mut eilen saunailtaan, autopelas kuin piti. Soitin sit puolenyön korvilla hakemaan. Auto ei inahtanutkaan! Onneksi oli vielä toinen auto.
Vaikka kuinka starttaa niin ei lähde käyntiin! Ja tänään pitäs lähtee vielä 200 km päähän tolla.
Auttakkee!! milä saadaan 9000 tulille?
Saab 9-5 Vector 2,0T -03
Volvo V70 T4F -12
Ex: Saab 9000CS 2,0t -97
Aloita siitä DI boksista, jos tankissa on bensaa, ja muita kohteita bensapumppu, ilmamäärämittari ( jos lanka menee poikki niin se menee kuitenkin limp home moodille mutta lähtee käyntiin )
Huom..jos kuumaan moottoriin erehtyy ruiskuttamaan vettä, joka taas pääsee tulppa koteloon, takuuvarmalla katkoo tulppien eristeet
(lämpötilan muutos on liian raju)
pst..katso moottorin maadoitus että on kunnossa.
Mitäs se akkujännite mittari näyttää käynnistettäessä.
Ilmamassa mittari voi myös aiheuttaa tuon ettei lähde käymään, ota IMM johto irti ja koita sitten! Pitäisi käydä tyhjäkäyntiä ainakin ihan nätisti
Omassa oli joskus tuo liitin täynnä paskaa ja auto sammui keskellä Tamperetta ja ei pe :twisted:kään käymään. kotona sitten putsasin tuon liitttimen niin toimi taas kuin ennekin
Tuleeko tulpille asti virtasta, eli näkyykö kipinää tulpissa ?
Jos nimittäin sytkän esim. vahvistuslaitteissa on vikaa, niin ne tuppaavat hajoamaan tyyliin heti, eikä asiasta ilmoitella etukäteen ! On ihan omakohtaisia kokemuksia asiasta....