Mikä mahtaa olla vikana kun auton käynnistämisen jälkeen laitan takalasin lämmittimen päälle ja valo syttyy kojetauluun niin se sammuu puolen minuutin päästä ja uudestaan ei saa enää takalasin lämppäriä päälle.
Onko siellä jokin rele tai vastaava hajalla vai missä mahtaa vika olla?
Toinen on se että takaikkunat ovat aika paahsti huurteessa eivätkä tahdo millään lähteä auki vaikka autolla ajaisi pitempääkin matkaa.
Auto on vm. 1988 ja Saab 9000 CC Turbo 2.0 koneella, autossa ilmastointi.
Takalasin lämppäri ja huurteessa olevat ikkunat
Re: Takalasin lämppäri ja huurteessa olevat ikkunat
Mulla oli kans sama vika. Takaikkunat aina jumalattomassa huurteessa, mut kyllä ne aukes ihan normaalisti.. No mä pesin vaan ikkunat kunnolla sisäpuolelta, niin eipä oo enää huurtunu, ainakaan niin pahasti..Tuha kirjoitti:Toinen on se että takaikkunat ovat aika paahsti huurteessa..
93 1.9 TTiD -11
93 2.0T cab -07
95 2.3T Aero -00
96 super -79
93 2.0T cab -07
95 2.3T Aero -00
96 super -79
Mistähän päin tämä rele löytyy? Tänään toimi lähes normaalisti taas tuo takalasinlämppäri. Voisiko vika olla myös kytkimessä?
Mistä uusia releitä voi ostaa? Motonet.....vai onko vain pakko kääntyä merkkiliikkeen puoleen.
Ei tunnu auttavan tuo takalasien putsaus ainakaan minulla. On se harmi kun ei näissä vanhoissa tonnareissa ole sellaisia ilma suuttimia takalaseille kuin vaikka Saab 9-5 on.
Mistä uusia releitä voi ostaa? Motonet.....vai onko vain pakko kääntyä merkkiliikkeen puoleen.
Ei tunnu auttavan tuo takalasien putsaus ainakaan minulla. On se harmi kun ei näissä vanhoissa tonnareissa ole sellaisia ilma suuttimia takalaseille kuin vaikka Saab 9-5 on.