hz81 kirjoitti:Motonetistä pitäis tilata tavaraa, mutta sivut toimii yhtä hyvin kun tämä foorumi!
Joo itekkin olisin halunnu ostaa Motonetista yhtenä sunnuntaina klo 17:39 laituripollarin. Mutta aivan käsittämötöntä oli että Motonetin ovella pukkas General Erroria. Kauppa oli kiinni ??????????
Tuli ihan turhaan ajettua 678 km. Kyllä pitää Motonetin muuuttaa lautaansa jotta saavat aukioloajoiksi 24/7!! Minä-Minä-Minä vaadin tätä, ajattelin tuolloin oven takana, huusin ja porasin kovaan ääneen.
Mutta kun Motonet oli kiinni, menin kotiin ja aloin rakentaan skidien kansssa mäkiautoa. Tuli itellenikin oikein hyvä fiillis, eikä tarttenu yksin Motonetissa tallustella.
hz81 kirjoitti:Motonetistä pitäis tilata tavaraa, mutta sivut toimii yhtä hyvin kun tämä foorumi!
Joo itekkin olisin halunnu ostaa Motonetista yhtenä sunnuntaina klo 17:39 laituripollarin. Mutta aivan käsittämötöntä oli että Motonetin ovella pukkas General Erroria. Kauppa oli kiinni ??????????
Tuli ihan turhaan ajettua 678 km. Kyllä pitää Motonetin muuuttaa lautaansa jotta saavat aukioloajoiksi 24/7!! Minä-Minä-Minä vaadin tätä, ajattelin tuolloin oven takana, huusin ja porasin kovaan ääneen.
Mutta kun Motonet oli kiinni, menin kotiin ja aloin rakentaan skidien kansssa mäkiautoa. Tuli itellenikin oikein hyvä fiillis, eikä tarttenu yksin Motonetissa tallustella.
Huono vitsi, sorry.
Kerrotko syvällisemmin tuon ylläolevan vitsin sanoman, ei täysin auennut?
Olen varmasti melko kieroutunut, jos yritän kaksi vuorokautta (48h) tilata tarvikkeita Suomen suurimmasta autojen varaosamyyntiin keskittyneestä verkkokaupasta siinä onnistumatta ja vittuunnun! Ja kaikki tämä syystä, että kyseisen firman verkkosivut pukkaavat general erroria vaikka varmasti tuohta kyseisiin, toiminnaltaan erittäin ala-arvoisiin sivuihin on laitettu enemmän, kun sadan keskiverton Saabistin vuosipalkka on. Lisäksi tämän meidän, Suomen suurimmaksikin merkkikerhoksi tituleeratun kerhon foorumi toimii samalla tarkkuudella kun Motonetin sivut, lienevät samalla palvelimella ja tarjoajalla... Olipas ihan saatanan hauska vitsi, ai että!!
OPEL SAAB 9-5 Aero A5 vm. 2004
Ex Saab 9³ SC 1.9TiDS Vector A6 vm. 2007[/url] Ex Saab 9³ TiD 2.2 SE vm.2001 & Saab OG900i vm. 1991
tuo talviauto otti ja hajosi.. vaikkei ole lunta! miksei bemarikaan aikoinaan voinut laittaa muovitankkia??!! vuotaa kun seula. kellään olis myynnissä e30 tankkia?
scorpio_88 kirjoitti:tuo talviauto otti ja hajosi.. vaikkei ole lunta! miksei bemarikaan aikoinaan voinut laittaa muovitankkia??!! vuotaa kun seula. kellään olis myynnissä e30 tankkia?
Itellä kanssa oli toissa talven autona E30 bemari ja kärsi samoista ongelmista,oli polttoainelinjat sen verran kypsää tavaraa että vuoti sieltä eikä tankista Vai vuotaako jostain pohjasta?
Saab 9000 2.0t -97 Jubileum Stage X
Hyundai i30 1.6crdi -14
Saab 9000 2.0i -96
Saab 9000 2.0tA sport -98
Teemu147 kirjoitti:Matkahuollon hinnat, nykyään laskutetaan polttoainekustannuksistaki
Laskutettu varmaan jo 10 vuotta. Ei taida matkahuolto paljoa siis menettää, vaikket heidän palvelujaan käyttäisi jatkossakaan, jos tahti on ollut tuo. ;)
scorpio_88 kirjoitti:tuo talviauto otti ja hajosi.. vaikkei ole lunta! miksei bemarikaan aikoinaan voinut laittaa muovitankkia??!! vuotaa kun seula. kellään olis myynnissä e30 tankkia?
Itellä kanssa oli toissa talven autona E30 bemari ja kärsi samoista ongelmista,oli polttoainelinjat sen verran kypsää tavaraa että vuoti sieltä eikä tankista Vai vuotaako jostain pohjasta?
Ja sitten kun on oikeasti kylmä, alle -20 niin bemarin sähkönen kiertovesipumppu lämppärin kennolle hajoaa ja kabiini on ja pysyy kylmänä.
Teemu147 kirjoitti:Matkahuollon hinnat, nykyään laskutetaan polttoainekustannuksistaki taidan tilata kaiken ulkomailta niin saa halvemmalla ja vielä ovelle asti
Ennemmin Matkahuolto kuin Itella. En ymmärrä miten voi yhden paketin toimitus viikon. Matkahuollossa sentään tulee välillä jopa samana päivänä. Ulkomailtakin parhaillaan päivässä parissa. Ellei toimitus jotenkin ole täällä tuon Itellan kautta.
Teemu147 kirjoitti:Matkahuollon hinnat, nykyään laskutetaan polttoainekustannuksistaki taidan tilata kaiken ulkomailta niin saa halvemmalla ja vielä ovelle asti
Ennemmin Matkahuolto kuin Itella. En ymmärrä miten voi yhden paketin toimitus viikon. Matkahuollossa sentään tulee välillä jopa samana päivänä. Ulkomailtakin parhaillaan päivässä parissa. Ellei toimitus jotenkin ole täällä tuon Itellan kautta.
Noista pakettien kuljettajista transpoint on kyllä aivan omaa maata, työmaille joutuu aina tilaamaan tavaraa ja yleensä yritän välttää transpointtia. Ne on oikein mestareita tavaran hukkaamisessa. harvoin tavara tulee ajallaan ja jos tulee niin joku kolli puuttuu, puuttuvat tavarat tulevat parin päivän/viikon kuluttua(mitkä löytyvät).
Noin 10 rosenttia tavaroista jää saapumatta päämääräänsä.
Kerran kysyin kuskilta miten toi teijän touhu voi kannattaa, niin kuski vastas että veron maksajat maksaa viulut. Että näin valtion firmassa.
Saab OG9-5 AERO -00 harraste auto
Volvo V90 -17 käyttis