Katkaisija on jo hommattu kapiinin puolelle ja valot sytty ainaskin siihen

A: 9000 cd 2.3 T my:92
Okei: täytyypi tsekata, kun saadaan toi muutto tässä pois alta, mites se vapaa relepaikka siellä akun lähellä missä on etuvaloille ja jne.. onko se sitten lisäpitkille ???.Elektro kirjoitti:Itse samaisen homman tehneenä samanikäiseen, sumareiden liittimet roikkui johtosarjasta siellä molempien sumuvalopaikkojen tienoilla. Releen paikka oli hanskalokeron reletarjottimessa ja sulake tuli akkutelineen sulakeriviin.
Rojut kiinni ja homma toimii ja kannattaa ottaa siellä sumuvalokatkaisijan johtosarjasta sivuun tuleva hyppylankaliitin irti koska minun autossa meni valot sekaisin, etusumarit päällä paloi lyhyet riippumatta valokatkaisijan asennosta, muistaakseni myös pitkien kanssa samaan aikaan.
Kyseinen johto mahdollistaa takasumuvalon käytön silloin kun etusumareiden katkaisija puuttuu.
Ainakin tuossa minun autossa siellä akun luona olevassa boksissa oli tyhjät paikat sekä lisäpitkille että jäähdyttäjän puhaltimen kakkosnopeudelle. Sen verran kun sitä lisäpitkien relepaikkaa zoomailin tein havainnon että sinne saa virrat kun viskaa hanskalokeron sulaketauluun sulakkeen etuovien sähköikkunoille. Siinä sulakelistassa lukee "Light" sen enempää sitä erottelematta mikä valo on kyseessä, sähköikkunoiden lisäksi.Okei: täytyypi tsekata, kun saadaan toi muutto tässä pois alta, mites se vapaa relepaikka siellä akun lähellä missä on etuvaloille ja jne.. onko se sitten lisäpitkille ???.
Mikäs vekotin se tämä on?TurboTurpa kirjoitti:täytyypi tässä myös kehua että kyllä oli pätevä se työkalu moottorin tukikumien vaihtoon, jonka hommasin tuolta klubi kaupan kautta ja homma sujui leikiten.