8V ja 16V koneiden erot?

Ajaton klassikko. Tuotannossa 60-luvulta 90-luvun alkuun.
Vastaa Viestiin
BASS
"Tuplakaasari"
Viestit: 51
Liittynyt: Pe Loka 01, 2004 19:53

8V ja 16V koneiden erot?

Viesti Kirjoittaja BASS »

Lähinnä tehoero? mitä on 8V:ssä ja mitä 16V:ssä

autona siis 900i?
9000 2,3 16 -92
Isolohko
"Hirsch"
Viestit: 743
Liittynyt: La Helmi 14, 2004 16:50
Paikkakunta: Ylivieska

Re: 8V ja 16V koneiden erot?

Viesti Kirjoittaja Isolohko »

BASS kirjoitti:Lähinnä tehoero? mitä on 8V:ssä ja mitä 16V:ssä

autona siis 900i?
900i 118 hv DIN
900i Kat 110 hv DIN

900i16 133 hv DIN
900i16 Kat 128 hv DIN
96GL -79 (MR)
900T16 Cabriolet -93
9-5 AERO A MY2004 BioPower, 9-5 2.0t A MY2006 BioPower
NG 9-5 2.0TiD MY2011 Jäsen nro 341 - "Kuupasta se kaikki alkoi..."
BASS
"Tuplakaasari"
Viestit: 51
Liittynyt: Pe Loka 01, 2004 19:53

Re: 8V ja 16V koneiden erot?

Viesti Kirjoittaja BASS »

Isolohko kirjoitti:
BASS kirjoitti:Lähinnä tehoero? mitä on 8V:ssä ja mitä 16V:ssä

autona siis 900i?
900i 118 hv DIN
900i Kat 110 hv DIN

900i16 133 hv DIN
900i16 Kat 128 hv DIN
Kiitos!

Mitens vääntö?
9000 2,3 16 -92
Isolohko
"Hirsch"
Viestit: 743
Liittynyt: La Helmi 14, 2004 16:50
Paikkakunta: Ylivieska

Re: 8V ja 16V koneiden erot?

Viesti Kirjoittaja Isolohko »

BASS kirjoitti:Mites vääntö?
900i 118 hv DIN
167Nm / 3000 r/min

900i Kat 110 hv DIN
161Nm / 3000 r/min


900i16 133 hv DIN
173 Nm / 3000 r/min

900i16 Kat 128 hv DIN
173 Nm / 3000 r/min
96GL -79 (MR)
900T16 Cabriolet -93
9-5 AERO A MY2004 BioPower, 9-5 2.0t A MY2006 BioPower
NG 9-5 2.0TiD MY2011 Jäsen nro 341 - "Kuupasta se kaikki alkoi..."
Vastaa Viestiin